آیا شلیک به هواپیمای اوکراینی عمدی نبود؟

خبرهایی دارد منتشر میشود که بسیار شوکه آورتر از نفس سرنگونی هواپیمای اوکراینی است و آن اینکه جمهوری اسلامی به عمد هواپیمای اوکراینی را سرنگون کرده است. حتما شما هم فورا میگویید این ها تخیلات مخالفین جمهوری اسلامی است. من هم ابتدا همین فکر را کردم. اما مساله به این سادگیها نیست. دولت اوکراین و کانادا و برخی نهادهای معتبر دارند میگویند جمهوری اسلامی تمام حقیقت را نمیگوید. همانطور که در مورد شلیک به هواپیما ابتدا کلا تکذیب کرد و بعد ناچار شد بپذیرد. واقعیت اینست که از جمهوری توحش اسلامی هیچ چیز بعید نیست. اما اگر این ماجرا به این شکل حقیقت داشته باشد و ثابت شود این حکومت فورا باید از صحنه تاریخ جارو شود و جارو خواهد شد. دنیا علیه آن بپا خواهد خاست. خامنه ای باید یا خود کشی کند یا به همراه بقیه سران حکومتش در دادگاهی بین المللی به محاکمه کشیده خواهند شد. اثبات تعمدی بودن سرنگونی یک هواپیمای غیر نظامی توسط حکومت با نزدیک به 200 نفر مسافر که تازه از فرودگاهی در همان کشور از زمین بلند شده است، یک امر بسیار تکان دهنده و کاملا بی سابقه در تاریخ بشری است. باور کردنی نیست که این حکومت به عمد صدها زن و مرد و کودک را که در دنیای خود بودند با توحش تمام از آسمان به زیر بکشد. اما این یک ادعای ساده توسط یک نفر و دو نفر نیست.همانگونه که اشاره کردم سخنگویان و سران دولتها دارند ادعای جمهوری اسلامی در مورد تصادفی بودن شلیک به هواپیما را رد میکنند و به نحوی ادعای عمدی بودن شلیک را مطرح میکنند. واقعا این توحش عنان گسیخته ضد انسانی چه ظرفیتهایی دارد از خود نشان میدهد!

سوال اینست که چه چیز میتواند باعث شود که جمهوری اسلامی به سوی هواپیمایی که از فرودگاه کشور قلمروی خودش پرواز کرده شلیک کند؟ پاسخ به این سوال ساده نیست و هنوز کسی جواب این سوال را با اطمینان نمیداند. میگویند احتمالا آن دونفری که با قاسم سلیمانی عکس داشته اند اسنادی در مورد قتل سلیمانی را با خود به خارج حمل میکرده اند که برای حکومت اسلامی خطرناک بوده است و قبل از اینکه حکومت متوجه شود سوار هواپیما شده بودند. یک تئوری دیگر اینست که کسانی که در هواپیما بودند همه از نخبگان بودند و جمهوری اسلامی آنها را هدف قرار داده بود. برخی نظرات دیگر هم هست. امیدوار باشیم که اصل ماجرا بزودی روشن شود. قرار است هیئت هایی از چهار کشوری که اتباع آنها در میان قربانیان بوده اند یعنی اوکراین، کانادا، افغانستان و سوئد هیئت هایی برای تحقیق به ایران بفرستند و اگر این فرضیه تکان دهنده اثبات شود کلاه جمهوری اسلامی واقعا پس معرکه است. وضعیت جمهوری اسلامی و کلا ایران بعد از آن کاملا عوض خواهد شد. حکومت اسلامی باید قطعا گورش را گم کند و همه دولتها علیه آن به حرکت در خواهند آمد.

انسان با خود فکر میکند ما در کجای زمان ایستاده ایم. این وحوش را چه کسانی از گور بیرون کشیدند و بر سر مردم این کشور حاکم کردند؟ از این جماعت اسلامی و داعشی خبیث تر آیا در دنیا پیدا میشود؟ اخبار را دنبال کنید. خبرهای مهمی در راه است. مغز انسان سوت میکشد. طفلکی ها آن همه زن و مرد و کودک که در هواپیما نشسته بودند و روحشان خبر نداشت که در چه خباثتی گرفتار شده اند. انسان احساس میکند که تاریخ از حرکت باز ایستاده است. خودتان را جای بازماندگان این عزیزان بگذارید. چه خشمی، چه نفرتی، چه فریادی، چه سوالی تمام وجودتان را فرا میگیرد؟
با هم از ته دل فریاد بزنیم: نابود باد حکومت اسلامی! زنده باد جامعه انسانی!

اینرا هم بخوانید

گامهای عملی برای پیشروی انقلاب

گفتگوی شهلا دانشفر با کاظم نیکخواه در برنامه سازمانده شهلا دانشفر: قبلا از اینکه در …