اخراج خواهر جواد حیدری از کار و اخراج خواهر مجیدرضا رهنورد از دانشگاه

خواهر جواد حیدری از کشته شدگان اعتراضات اخیر، از کار برکنار و خواهر مجیدرضا رهنورد از معترضان اعدام شده، از دانشگاه اخراج شده است.

فاطمه حیدری، خواهر جواد حیدری، یکی از کشته‌شدگان اعتراضات، در توییتر خود خبر از اخراج از محل کارش را منتشر کرده و نوشته این اتفاق در حالی افتاده که از او در سال گذشته و در تابستان امسال به عنوان «کارمند نمونه» تقدیر شده بود.

خانم حیدری کارمند سازمان نقشه برداری بوده است. او تصویری از حکم خاتمه قراردادش را در توییتر منتشر کرده که به امضای مدیرکل سازمان نقشه برداری رسیده است. تاریخ این نامه مربوط به ۲۱ اسفند امسال است و در آن نوشته شده که رابطه استخدامی او با سازمان نقشه برداری کشور از ۱۵ آذر به پایان رسیده است.

به فائزه رهنورد، خواهر مجیدرضا رهنورد، از اعدام‌شدگان اعتراضات اخیر گفته شده پس از پایان تعطیلات اجازه ورود به دانشگاه محل تحصیلش را ندارد.نیروهای حراست دانشگاه روز روز پنج‌شنبه ۲۵ اسفند ماه با فائزه رهنورد، خواهر مجیدرضا رهنورد، تماس گرفته و به او اعلام کرده‌اند که بعد از تعطیلات نوروز، حق ورود به کلاس‌های درس دانشگاه را ندارد و زمانی که فائزه رهنورد درباره دلیل اخراج خود از دانشگاه پرسیده، نیروهای حراست در جواب گفته‌اند: «خودت می‌دانی چرا.»

مجیدرضا رهنورد از معترضان بازداشتی در مشهد بود که جمهوری اسلامی آذر ماه امسال فقط ۲۳ روز پس از دستگیری وی را اعدام کرد.

اینرا هم بخوانید

تخریب شالیزارهای بهائیان در روستای احمدآباد مازندران توسط ماموران جمهوری اسلامی

بر پایه ویدیوهایی که جامعه جهانی بهائی در صفحه «ایکس» منتشر کرده، گروهی از ماموران …