ادامه اعتراضا شب گذشته در چند شهر

ظاهراتهای ضد حکومتی شب گذشته کمابیش علیرغم حضور نیروهای سرکوبگر در خیابانها ادامه داشته است. حکومت آدمکشان امروز هواداران ساندیس خورشان را در جند شهر به خیابانها آورده اند. گزارشات تظاهرات های ضد حکومتی در چند شهر ضمیمه می باشد. روزنه

 

پیشتر صدا و سیما گزارش داد که ساختمان فرمانداری شهرستان لنجان استان اصفهان به گلوله بسته شده است. تلویزیون ایران حمله کنندگان را اغتشاشگر توصیف کرده است و می‌گوید که هیچ یک از نیروهای انتظامی در ساختمان فرمانداری آسیب ندیده‌اند.گزارش‌ها از شب گذشته حاکی از ادامه اعتراضات در چند شهر دیگر بوده است.

از فلکه اول گوهردشت در شمال کرج نیز گزارش رسیده که در آخرین ساعات شب، درگیری‌های پراکنده‌ای بین ماموران انتظامی و معترضان صورت گرفته است. معترضان علیه حکومت شعار می‌دادند و خواستار بازگشت نظام پادشاهی بودند.

از خرم آباد، ماهشهر و ایذه نیز گزارش‌ اعتراضات مشابهی مخابره شده است.

در تهران، با تاریک شدن هوا، نیروهای یگان ویژه پلیس در مناطقی که شب‌های گذشته شاهد ناآرامی بودند مستقر شده‌اند. در ویدیوهایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، چندین ماشین آب پاش دیده می‌شوند که حد فاصل میدان انقلاب تا چهار راه ولیعصر مستقر شده‌اند.

در تصاویر منتشره اعتراضاتی در خمینی شهر در استان اصفهان، آبادان و مسجد سلیمان در استان خوزستان، و تبریز در آذربایجان شرقی دیده می‌شود.

تصاویری هم از شیراز منتشر شده که نشانه دهنده یورش مردم معترض به سوی موتورهای نیروهای امنیتی است که از میان آن‌ها عبور می‌کنند.در شهر سنندج استان کردستان گروه بزرگی از مردم در تجمعی آرام دیده می‌شوند.برگرفته از بی بی سی

اینرا هم بخوانید

تجارت نیوز: گزارش پلمب۷۰ درصد از طلافروشی‌های مشهد در پی اعتصاب طلافروشان

تجارت نیوز:پلمب ۷۰ درصد از طلافروشی‌های مشهد، در پی اعتصاب طلافروشان / اتحادیه طلای مشهد، …