انكار توحش. رذالت قاتلين در بند

روز چهارشنبه صلاح عبدالسلام، تنها متهم بازمانده از حمله وحشيانه تروريست هاى اسلامى در پاريس كه ٧ سال پيش اتفاق افتاد، كشتن و مجروح كردن ١٣٠ نفر در شهر پاريس را انكار كرد. او گفت در آخرین لحظه تصمیم گرفتم کسی را به قتل نرسانم. اما دادستان‌ها معتقدند ضامن جلیقه انفجاری او پیش از فرار عمل نکرده است.

در دادگاه ديگرى در استكهلم، حميد نورى، داديار مخوف بيدادگاه هاى زندانيان سياسى دهه ٦٠، منكر نقش خود در اين اعدامها شده است .

فیلیپ دوپرون، پدر یکی از کسانی که فرزندش را در حمله پاريس از دست داده گفته است: “وقتی به او (متهم) نگاه می‌کنم، حسی از عدم درک در من موج می‌زند. چطور او می‌توانست مرتکب چنین اعمالی شود؟

سؤال به جايى است. روشن است كه اين حجم از جنايت و بيرحمى حاصل به قدرت رسیدن جنبش فاشيستى- اسلامى است كه با توافقات دولتهای دمكراتيك غربى با ژنرالهاى چهار ستاره شاهنشاهی و ملى- اسلامى هاى كپك زده در ايران به قدرت رسيد كه آزادى و انقلاب را به خون بكشد. این حاصل عروج و افول نظم نوين جهانى آمریکا و جنايات جنگى ارتشهاى غربى و شرقى در خاورميانه است.

شستشوى مغزى، جنون فردى، روان پريشى و توجيهات شخصى ديگر، بيانگر عوارضِ شقاوت و بيرحمى درونى و ذاتى يك جنبش مذهبىِ ضد زن، ضد كمونيستى و ضد آزادى، در قرن ٢١، در سطح فردى است. همان فردى كه وقتى به افسار كشيده ميشود، زبون و ذليل است. خالى و پوچ و بى روح.

مندرج در ژورنال شماره ۳۱

اینرا هم بخوانید

آتش‌سوزی کارگاه اتمی شادآباد – سینا پدرام

مندرج در ژورنال شماره ۶۸۸ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده …