انواع تروریسم و تروریست های اسلامی

در خبرها آمده است که حکم۲۰ تن که به اتهام روزه خواری در استان قزوین محکوم به تحمل شلاق و پرداخت جزای نقدی شده بودند اجرا شد. یکی از جلوه های بارز تروریسم اسلامی.

اگر بین شعب مختلف اسلام سیاسی جنگ و نزاع درگرفته است، هیچ انسان شریفی، طرف مقابل این درگیری خونین را برحق نمی داند. هیچ کس سر سوزنی احترام برای آن یکی قائل نمی شود.

داعش – طالبان – القاعده – بوکوحرام.  و حزب الله – اصولگرا و اصلاح طلب یعنی قوانین، احکام و اصول اسلامی. یعنی ترور و تروریسم اسلامی. جمهوری اسلامی و حکومت آل فلان در کشورهای عربی حاشیه خلیج یعنی قوانین پوسیده اسلامی. حاکمین بر عراق و افغانستان یعنی اسلام بعلاوی ارتجاع و عقب ماندگی فرهنگی- غارت – اختلاس و آدمکشی. اینها همه یعنی کل تاریخ اسلام و مذهب با بسته بندی فساد و تاریک اندیشی. یعنی ترور و تروریسم اسلامی.

در مقابل همه اینها، جوانان و مردم تشنه روشنگری – مدرنسیم و آزادیخواهی قرار دارند. در برابر همه اینها همین جوانان روزه خوار که کمترین ارزشی به قوانین متعفن اسلامی قائل نیستند قرار دارد. در برابر این وحوش اسلامی، پارتی های شبانه.-ازدواج های سفید امضا – بی حجابی – موزیک زیر زمینی و شیوع انفجاری گریز از دین قرار دارد. یعنی ضد ترور و تروریسم اسلامی و مذهبی.

… و بالاخره در برابر همه این لجن تاریخ بشری، مبارزه هر روزه برای رهایی از مذهب در ایران قرار می گیرد. مبارزه ای که در راس یک جنبش انسانی و مدرن برای پایان دادن به عمر ارتجاع اسلامی و مذهبی در منطقه می درخشد.  پیروزی این جنبش پایان کار تاریک اندیشی و تروریسم بنیادی اسلامی است.

۲۱ خرداد ۱۳۹۶- ۲۱ ژوئن ۲۰۱۷

اینرا هم بخوانید

نیکای قهرمان، فراتر از زمان و مکان – کیوان جاوید

مندرج در ژورنال شماره ۷۲۰ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده …