این واقعه مشمئز کننده را باید بشدت محکوم و به آن اعتراض کرد

اخیرا کلیپ ویدئویی از یک مراسم بشدت چندش آور، ضد زن و ضد کوک در اینستا گرام منتشر شده است در این مناسک که عهد برده داری را در اذهان زنده میکند، مزدوران محلی ( جاشها ) در سردشت دختر بچه ای را بعنوان کالا به لاریجانی هدیه داده اند یا در واقع میشود گفت همچون کنیز دوران برده داری به این جنایتکارحاکم فروخته اند.
دیدن این صحنه های دردناک وجدان هر انسان آزاده و شریفی را آزار میدهد. صحنه های برنامه ریزی شده و مملو از توهین و تحقیر در این کلیپ ویدئو در راستای تلاشهای کاربدستان حکومت اسلامی در مجلس و در نهاد قضایی اش برای رواج چند همسری است.
این توحش، این بربریت و این سنت دوره مقابل فئودالی باید توسط مردم آزاده و شرافتمند شهر سردشت، توسط مردم شهرهای کردستان و تمامی آزادیخواهان و وجدانهای بیدار در همه جام مذموم و محکوم شود.
فعالین، شخصیتها، تشکلهای برابری طلب، مدافعین حقوق زنان، مدافعین حقوق کودک و مدافعین حقوق انسانی باید به این مسئله واکنش جدی نشان داده و نسبت به رواج فروش دختر بچه ها که توسط جمهوری متعفن اسلامی و دارودسته های اوباش محلی اش دارد باب میشود اعتراض کنند.
ننگ و نفرت بر شمایی که انسان و انسانیت را اینگونه لگد مال می کنید.
ننگ بر شما حاکمان مرتجع و جیره خواران باد که کودکان را اینگونه قربانی سنتهای اسلامی و مردسالار میکنید. باید آنقدر جدی و متعرض نسبت به این عمل پلید واکنش نشان داد که کاربدستان مفتخور و دارودسته های جیرخوار محلی اش جرئت نکنند بار دیگر دست به چنین جنایتی بزنند.

عبدل گلپریان
۲۰ ابان ۹۸

اینرا هم بخوانید

راه حل سقز علیه تهاجم شیمیایی- عبدل گلپریان

روز یکشنبه ۲۰ فروردین دست‌کم شش مدرسه دخترانه در شهر سقز به‌طور هم‌زمان هدف حملات …