بالاخره این کفرگویی هم جا می افتد

آیا تا کنون کسانی از ( “چپهای” منفرد و حزب گریز ) از خود پرسیده اند که رژیم جنایتکار ، ضد کارگر و ضد انسان حق ندارد و نباید مانع از عضویت هر انسانی در هر حزب سیاسی و کمونیستی شود؟

آیا این طیف بی شکل در خلوت خود به این فکر کرده است که باید دشمن کارگران را مورد تعرض قرار دهد و بگوید، که اجازه ندارد به هیچ شخصی بخاطر فعالیت و عضویتش در هر نهاد و حزبی که مخالف این سیستم است تعرض و دست درازی کند؟

این طیف حزب گریز و منفرد بیش از دو دهه قبل به علنی شدن چهره و عکس فعالین کمونیست در خارج و فعالیت علنی فعالین کارگری در داخل کشور با همین عینک دودی به این واقعیت نگاه کرد و داد و فغانش بلند شد. زمان لازم بود تا قدری برایش جا بیافتد.

اگر امروز تمامی مراکز تولیدی، میادین و خیابانها شاهد حضور گسترده کارگران، خانواده هایشان و فعالین کارگری است، به یمن همین حضور رودر رو و علنی آنان است.

اگر امروز فعالین و چهره های محبوب و شناخته شده کارگری با قد افراشته و با بلند کردن صدای حق خواهی کارگران و کل جامعه در میادین و خیابانهای شهرها در دفاع از همقطاران خود به ایراد سخنرانی های پرشور می پردازند، نیاز و ضرورت اوضاع و شرایط دنیای امروز در جامعه ای است که مشتی کانگستر اسلامی بر آن حکم میرانند.

آیا این جماعت این سئوال را در مقابل خود قرار داده اند که چرا باید مشتی اوباش مفتخور، مشتی انگل میلیاردر و استثمار کنندگان کارگران حق داشته باشند عضو هر باند و شبکه مافیایی در راس حکومت باشند اما کارگران، مزدبگیران، سازندگان جامعه و تولیدگنندگان نباید این حق را داشته باشند که در تشکلهای کارگری مستقل از دولت و در حزب کمونیستی خود برای تحقق دنیایی عاری از ستم، استثمار و نابرابری عضو شوند؟

این طیف درمانده که نمی تواند از اسم مستعارش فاصله بگیرد و قادر نیست نقاب از صورتش بردارد، باید سوراخ دعا را هم گم کند و بجای تاختن به دشمن کارگران، تشکل حزبی آنان را هدف میگبرد. این طیف سر در لاک و نقاب پوش بر این سنت شکل گرفته است و هیچ کاریش نمیشه کرد.

پذیرش سنتهای مبارزاتی عصر حاضر برای این طیف سخت و سنگین است. فرهنگ و سنت مشی چریکی بر اذهان این جماعت حزب گریز و تشکل گریز بشدت سنگینی میکند.

فعال کارگری محمد جراحی عضویت در حزب متبوع خود را افتخار میدانست اما “چپ” منفرد فریز شده قادر به درک آن نیست

بالاخره این کفرگویی هم جا می افتد

۱۵ مهر ۹۶

اینرا هم بخوانید

راه حل سقز علیه تهاجم شیمیایی- عبدل گلپریان

روز یکشنبه ۲۰ فروردین دست‌کم شش مدرسه دخترانه در شهر سقز به‌طور هم‌زمان هدف حملات …