تجمعات بازنشستگان کشوری در چندین شهر، بزرگداشت صادق تامرادی معلم مبارز

اتحاد اتحاد علیه فقر و فساد

امروز ۲۶ دی بازنشستگان کشوری در شهرهای قزوین، کرمانشاه، ‌اهواز، سنندج، همدان  و یزد در اعتراض به وضع بد معیشتی و بی پاسخ ماندن مطالباتشان تجمع کردند.

در اهواز ضایعه درگذشت اقبال تامرادی از فعالین جنبش معلمان فضایی از خشم و انزجار از حکومت را ایجاد کرده بود. صادق چهرازی در سخنرانی ای در این تجمع از اینکه اقبال تامرادی صدای اعتراض معلمان و همه مردم بوده سخن گفت و جمعیت یکصدا شعار “ما همه اقبال تامرادی هستیم” را سر دادند.

اقبال تامرادی از اعضای شورای هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان بود و مراسم خاکسپاری او با حضور شمار بسیاری از معلمان و مردم برگزار شد. در این مراسم کوکب بداغی یکی از معلمان استان خوزستان سخنرانی کرد و پیامهای بسیاری که از سوی تشکلهای مختلف معلمان در گرامیداشت یاد اقبال تامرادی رسیده بود را بازگو کرد.

 حزب کمونیست کارگران به خانواده اقبال تامرادی و همه معلمان و مردم تسلیت میگوید یاد معلم مبارز اقبال تامرادی را گرامی میدارد.

در کرمانشاه جمعیت قابل توجهی از بازنشستگان کشوری با همراهی بازنشستگان تامین اجتماعی گرد آمده وبا شعارهای اعتراضی خود صحنه پرشوری از اعتراض را آفریدند.

در تجمعات  این روز بازنشستگان شعار میدادند: “اتحاد ، اتحاد ،علیه فقر و فساد”، “کشوری، فولادی، تامین اجتماعی، اتحاد اتحاد”، “بازنشسته بپا خیز، علیه فقر و تبعیض”، “تا حق خود نگیریم  از پای نمی‌نشینیم”، “گرانی، تورم ، بلای جان مردم”، و “یک اختلاس کم بشه، مشکل ما حل میشه”.

از مبارزات و خواستهای بازنشستگان وسیعا پشتیبانی کنیم.

حزب کمونیست کارگری ایران

۲۶ دی ۱۴۰۲،  ۱۶ ژانویه ۲۰۲۴

اینرا هم بخوانید

بیش از صد چهره فرهنگی و هنری جهان خواستار آزادی فوری توماج صالحی شدند

یش از صد چهره فرهنگی، مدنی و هنری بین‌المللی در نامه‌ای خواستار آزادی بیدرنگ توماج …