تجمعات سراسری بازنشستگان مخابرات و اخبار اعتراضی دیگر

تجمعات سراسری بازنشستگان مخابرات  و اخبار اعتراضی دیگر.تا حق خود نگیریم، طوفان به پا میکنیم

امروز 16 بهمن ماه  بازنشستگان  مخابرات در ادامه تجمعات اعتراضی هفتگی خود برای پیگیری مطالباتشان در شهرهای مختلف دست به تجمع و اعتراض زدند. این تجمعات بنا بر آخرین گزارشات در شهرهای تیریز، ارومیه، اردبیل، کرمانشاه، سنندج، بندرعباس، رشت، اهواز، کرمان، و تهران برگزار شده است.

در اهواز بازنشستگان راهپیمایی کرده و با شعارهای “از خوزستان تا تهران  مرگ بر این مدیران”، “تا حق خود نگیریم از پا نمی نشینیم”، و “تا حق خود نگیریم، طوفان به پا میکنیم” صحنه پر شوری از اعتراض را شکل دادند.

در این تجمعات بازنشستگان علیه مقامات مسئول ، دزدی ها و اختلاس ها و در اعتراض به وضع بد معیشتی خود شعار دادند و صدای اعتراض خود را بلند کردند.

در این روز همچنین کشاورزان اصفهان بار دیگر در اعتراض به وضعیت وخیم زندگی خود و کمبود و قطعی آب با خواست حقابه و اجرایی شدن وعده های داده شده دست به تجمع و راهپیمایی زدند.

در این روز همچنین کارگران نیروگاه سهند بناب بخاطر وضعیت بد معیشتی و تعویق پرداخت هشت ماه دستمزدشان اعتصاب و اعتراض کردند. کارگران اعتصابی از سوی مدیریت تهدید به اخراج شدند. اما بر پیگیری مطالبات خود تاکید کردند.

 خبر دیگر مربوط به کارگران اخراجی نیروگاه سد دز است که در این روز در اعتراض به وضعیت بد شغلی و معیشتی خود برای هشتمین روز دست به تجمع زدند. و این اعتراضات ادامه دارد.

آخرین خبر اینکه امروز شانزدهم بهمن ماه  معلولان  خود را از شهرهای سنندج، ساری، اردبیل، بجنورد، کرج، و تهران و حومه جهت برگزاری تجمع در اعتراض به وضع اسفبار معیشتی و درمانی خود به مقابل نهاد رئیس جمهوری اسلامی رساندند .اما ماموران انتظامی از برگزاری تجمع آنها در کنار این خیابان ممانعت کردند و ماموران تجمع خود را در داخل پارک پاستور برگزار کردند. اعتراضات معلولان برای پیگیری مطالبات برحقشان ادامه دارد.

حزب کمونیست کارگری ایران

۱۶ بهمن  ۱۴۰۲،  ۵ فوریه ۲۰۲۴

فیلم از اینجا

https://t.me/wpi_hkki

اینرا هم بخوانید

پرونده کرسنت:ساختمان ۸۰۰ میلیون دلاری صندوق نفت در لندن آستانه توقیف  

دادگاهی در لندن، ایران را در موضوع قرارداد کرسنت محکوم کرده و ساختمان صندوق نفت …