مردم مبارز اشنویه، فعالین اجتماعی یورش های شبانه به فعالین کارگری و اجتماعی را بی جواب نگذارید!

روز یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۶ بامداد در یک اقدام غافلگیرانه تعدادی مامور لباس شخصی وزارت بدنام اطلاعات شهرستان اشنویه به منزل شخصی عیسی ابراهیم زاده یورش برده و وی را با تهدید و زور مقابل چشمان همسر و فرزندانش بازداشت کردند.

عیسی ابراهیم زاده قبلا به دلیل شرکت در خیزش ژینا در اشنویه بازداشت و به پنج سال حبس و جریمه نقدی محکوم گردید. وی بعد از چند ماه با قرار وثیقه پانصد میلیون تومانی از زندان آزاد شد.

حملات شبانه نیروهای سرکوبگر اطلاعات و نا امن کردن زندگی مردم اولین بار نیست، حکومت اسلامی با فشارهای نظامی دستگیری، زندان و احکام درازمدت میخواهد بشکل تبهکارانه ای علیه اعتراضات متحدانه مردم مقابله کند.

یورش شبانه به منزل عیسی ابراهیم زاده زندانی سیاسی که با قید وثیقه آزاد شده، اقدامی رذیلانه و زبونانه است. علیه ناامن کردن زندگی مردم قاطعانه بایستید. و خواهان آزادی فوری عیسی ابراهیم زاده شوید.

کمیته کردستان دستگیری و حمله شبانه به منزل عیسی ابراهیم زاده را قویا محکوم میکند. و مردم اشنویه را به مقابله متحدانه با رژیم جمهوری اسلامی فرامیخواند. اقدامات پیشگیرانه مردم علیه ناامن کردن زندگی مردم، دستگیری و زندان و قرارهای وثیقه سنگین با اعتراضات متحدانه در اشکال مختلف اعتراضی عرصه ای جدی از مبارزه است

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران

١٥ بهمن ١٤٠٢

٤ فوریه ٢٠٢٣

اینرا هم بخوانید

تجمع بخش های مختلف بازنشستگان در کرمانشاه و چند خبر دیگر

اعتراضات هر روزه بخشهای مختلف بازنشستگان در شهرهای مختلف ادامه دارد. امروز هشتم خردادماه در …