شکست مفتضحانه دیگری برای عوامل جمهوری اسلامی جلسه سخنرانی عبدالکریم سروش در تورنتو لغو شد!

اعتراضات مخالفین واپوزیسیون سرنگونی طلب، علیه حضورعوامل جمهوری اسلامی به لغو جلسه سخنرانی عبدالکریم سروش، سخنگو و از اعضای کلیدی “ستاد انقلاب فرهنگی” منجر شد.

در شهر تورنتو، بنیاد سهروردی که توسط یکی از پسران سروش تأسیس و برای جای پا بازکردن جمهوری اسلامی تحت عناوین فرهنگی و غیره فعالیت دارد او را دعوت کرد تا در کنفرانسی سه روزه تحت عنوان “فرار از مدرسه و گذار از وسوسه … و طریقت عشق” سخنرانی کند.

جلسه اول و دوم سخنرانی سروش با اعتراضات وسیع مخالفین در داخل و خارج سالن مواجه شد. سپس برای ممانعت از ادامه این جلسات، در پی تماسهای افشاگرانه فعالین سیاسی و نیروهای مخالف جمهوری اسلامی با مسئولین کتابخانه فریو، محل برگزاری جلسه، در توضیح و افشای نقش کلیدی و تبهکارانه سروش بعنوان یکی از منفورترین مهره‌‌های سیاسی در سرکوب و تصفیه و پاکسازی قریب به هفتاد هزار دانشجو و استاد در دانشگاه‌های سراسر ایران، مسئولین “کتابخانه فریو” محل سخنرانی او رسماً اطلاع دادند، ادامه جلسات عبدالکریم سروش لغو گردیده است.

ممانعت از ادامه جلسه سخنرانی سروش پیامی رسمی برای حکومت اسلامی و لابی منفور خارج کشوری آن است؛ تورنتو و هرجای دیگر در خارج کشور محل حضور عوامل و عناصر جمهوری اسلامی از هر جناح و دسته‌ای از حکومت نیست. ما اجازه نخواهیم داد جمهوری اسلامی با عناوین و بهانه‌های فریبکارانه برای خود جایی در خارج کشور دست و پا کند.

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران – تورنتو

۲۶ مارس ۲۰۱۸

اینرا هم بخوانید

Hollow operation, Hollow regime- Bahram Soroush

April 15, 2024 The Islamic Republic’s drone and missile attack on Israel was not a …