تصمیم جنایتکارانه خامنه ای!

خامنه ای جنایتکار در سخنرانی ۱۹ دی ٩٩ ورود واکسن آمریکایی وانگلیسی به کشور را ممنوع اعلام کرد .

تاکنون چندین واکسن کرونا در کشورهای مختلف ساخته ساخته شده اند. . تنها واکسنی که ساختش در شرکت‌های فایزر و بیون‌تک آغاز شد به تایید سازمان بهداشت جهانی رسیده است.

هم اکنون چندین میلیون نفر از مردم در دنیا از این دو واکسن استفاده و به آنها تزریق میشود. تصمیم جنایتکارانه خامنه ای فتوایی است علیه بیش از هشتاد میلیون نفر از مردم در ایران تصمیمی آشکارا جنایتکارانه و برای به مسلخ کشیدن مردم در ایران است.

خامنه ای و حکومت اسلامی و سپاه پاسداران از وجود لعنتی کرونا شکر گزار هستند. قبل از شروع شیوع کرونا خامنه ای و حکومت اسلامی درمنگنه اعتراضات توده ای مردم علیه بیکاری بودند. قبل از شیوع کرونا مردم در ابان و دی ماه ٩٨ با شعار نابود باد حکومت اسلامی درخیابانها بودند. شیوع و پیشرفت ویروس کرونا که خود حاصل بی کفایتی و تصمیمات جنایتکارانه حکومت اسلامی است، مانع گسترش اعتراضات رادیکال و کوبنده مردم شد. تاکنون بیش از صدهزار نفر در اثر ویروس کرونا جان باخته اند. چند میلیون از کارگران و مردم کارکن بیکار شده اند. چندین کودک بر اثر فشار روحی ـ روانی و فقر خودکشی کرده اند.

خامنه ای شکر گزار است که کرونا او را از زیر چنگ بزرگترین اعتراض مردم انقلابی در ایران نجات داد. برای خامنه ای مهم نیست چند صد هزار نفر بر اثر ویروس کرونا جان بدهند، برای او حفظ و ادامه حاکمیت جنایتکارانه اش و ادامه حاکمیت داعشی اش هدف است.

خامنه ای با تصمیم جنایتکارانه اش خیابان ناصرخسرو در تهران را آدرس کرده است. خیابان ناصر خسرو که بازار سیاه واکسن کرونا بیش از هزار دلار به فروش میرسد. بازار سیاه فروش واکسن کرونا در دست مافیای اقتصادی سپاه پاسداران و بیت رهبری(خامنه ای) است.

مردم در ایران حق دارند از آمپول و تزریق رایگان کرونا برخوردار باشند. تصمیم جنایتکارانه خامنه ای بزرگترین چالش اجتماعی مردم در ایران است. مردم سکوت نمیکنند. مردم ماههای طولانی است منتظر تایید و پیروزی بر اپیدمی کرونا هستند. این پیروز امروز بدست آمده و در حال حاضر میلیون ها نفر تحت مراقبت و استفاده از واکسن فایزر هستند.

برای مردم در ایران نجات جان از دست کرونا مهمترین دوره از زندگی و مبارزه برای حفظ جان و ادامه حیات است.

نسان نودینیان٧ ژانویه ٢٠٢٠

اینرا هم بخوانید

پیام ۴ زندانی سیاسی اعدام شده به مردم – نسان نودینیان

مندرج در ژورنال شماره ۶۳۹ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده …