جدال در میان حکومتیان برای فیلتر کردن اینستاگرام و پیشروی مردم

مردم با فیلترینگ کار خود را کرده اند و سران حکومت حتی اگر با هم توافق کنند و اینستاگرام و سیگنال را هم ببندند، مردم از تلاش برای دسترسی به آنها دست بر نمیدارند و در ابعاد دهها میلیونی از آنها استفاده خواهند کرد. همانطور که بساط حمله به دیشهای ماهوراه را بر سر حکومتیان خراب کردند، این تهدید و اقدام حکومت اسلامی را هم به شکست خواهند کشاند. اما باید به گردانندگان فیس بوک و تلگرام و اینستاگرام و یوتیوب و واتساپ و سیگنال فشار آوریم که حساب های کلیه مقامات و ارگانهای حکومت را ببندند.

شکل گیری یک جبهه مبارزه برای مسدود کردن حساب های کاربری سرکوبگران حاکم و مصون کردن فضای مجازی از تهدید و نفرت پراکنی و ترویج تبعیض توسط سران حکومت و ارگانهایش یک پیشروری سیاسی در جنبش سرنگونی علیه حکومت است.

حکومتیان خود به شکست خود در مقابل مردم اعتراف میکنند. روزنامه جوان وابسته به سپاه چند روز قبل اعتراف کرد که تلگرام را فیلتر کردیم اما فایده نداشت ۴۷ میلیون نفر در ایران کاربر تلگرام هستند. سخنگوی دولت نیز گفته است مگر توانستیم ماهواره ها را از پشت بام های مردم جمع کنیم که حالا میخواهیم اینستاگرام را ببندیم؟ دهها میلیون ماهواره پشت بام های مردم خود سند گویایی است که اگر مردم بخواهند هر کاری میتوانند بکنند. دیش های پشت بام ها و ۴۷ میلیون کاربر تلگرام اسناد گویایی از شکست فاحش حکومت و پیشروی مردم و تودهنی بزرگی علیه دشمنان مردم است. مدیای اجتماعی را نیز باید به صحنه کارزار همه جانبه علیه حکومت تبدیل کنیم. همزمان باید به دست اندرکاران مدیای اجتماعی فشار آورد که حساب کابری خامنه ای و سایر سران و ارگان های حکومت را از کلیه مدیای اجتماعی مسدود کنند.

اینرا هم بخوانید

Hollow operation, Hollow regime- Bahram Soroush

April 15, 2024 The Islamic Republic’s drone and missile attack on Israel was not a …