جمعیت انبوه در تشییع جنازه آتنا اصلانی دختری که در پارس‌آباد به قتل رسید

تشییع جنازه آتنا اصلانی، دختربچه هفت ساله‌ای که در پارس‌آباد مغان، در استان اردبیل، به قتل رسیده بود، با حضور جمعیتی انبوه برگزار شده است.صدها نفر از اهالی این شهر با حضور در مراسم تشییع جنازه و نصب پارچه‌نوشته‌هایی با خانواده آتنا همدردی کرده‌اند.

در شبکه‌های اجتماعی هم موجی از ابراز همدردی با خانواده به راه افتاده است.آتنا اصلانی حدود سه هفته پیش گم شد و پس از آن خانواده او و مسئولان محلی در جستجویش بودند.پنج روز پس از گم شدن آتنا پلیس فردی را به ظن نقش داشتن در مفقود شدن او دستگیر کرد و حدود ۲۰ روز پس از گم شدن آتنا جنازه او در یک بشکه رنگرزی در پارکینگ خانه فرد مظنون پیدا شد.

پس از کالبدشکافی، ناصر عتباتی، دادستان اردبیل، به خبرگزاری میزان گفته است که “تیم پزشکی آثار آزار و اذیت جنسی را تایید کرد”.

پلیس می‌گوید متهم بازداشتی به قتل آتنا اصلانی اعتراف کرده است.با پیدا شدن جنازه آتنا اصلانی جمعیتی خشمگین به محل کار این فرد حمله کرد و با پرتاب سنگ و دشنام اعتراض خود را نشان دادند.پلیس با توجه به پاک شدن دوربین مداربسته این مغازه، به صاحب آن شک کرد. گفته شده پدر آتنا اصلانی در نزدیکی این مغازه دستفروشی می‌کرد و آتنا گاهی برای آب خوردن به آنجا می‌رفت.خبرگزاری صدا و سیما می‌گوید متهم سابقه کیفری داشته است.بی بی سی

—————–

گزارش سایت میزان وابسته به قوه قضائیه رژیم

ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفته است:انگیزه قاتل این دختر هفت ساله پارس آبادی را اعلام کرد. با دستور دادستان مرکز استان اردبیل تیم چهار نفره از متخصصان پزشکی قانونی با دقت معاینه جسد را انجام دادند. علیرغم گذشت مدت طولانی از قتل، تیم پزشکی آثار آزار و اذیت جنسی را تایید کرد.قاتل ۴۲ ساله، متاهل، دارای فرزند و سابقه دار است.

عتباتی به خانواده مقتول و اهالی شهرستان پارس آباد اطمینان داد که این پرونده در سریع‌ترین زمان رسیدگی خواهد شد و گفت: وفق دستور ریاست محترم دادگستری استان اردبیل و با نظارت دادستان مرکز استان، کلیه روند پرونده به صورت فوق العاده و خارج از نوبت مورد بررسی و رسیدگی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری میزان، آتنا اصلانی کودک 7 ساله اهل پارس آباد حدود سه هفته قبل برای دیدن پدرش از خانه خارج شد و به خانه باز نگشت تا اینکه دو روز گذشته پلیس جسد او را در خانه مظنونی  که بازداشت شده بود، پیدا شد.  متهم که از 5 روز بعد از دزدیده شدن آتنا مورد بازجویی قرار داشت، جسد دختربچه را به طور ماهرانه ای در پارکینگ خانه خود جاسازی کرده بود.

 

آتنا اصلانی

اینرا هم بخوانید

وفا احمدپور و دانیال مقدم، دو خواننده رپ، بازداشت شدند

وفا احمدپور و دانیال مقدم، دو خواننده رپ، بازداشت شدند.بر اساس گزارش‌های دریافت شده از …