جمهوری اسلامی به هر زائر اربعین «۲۰۰ هزار دینار» عراقی می‌دهد. در کل بیش از۶۰۰ میلیون دلار

جمهوری اسلامی به هر زائر اربعین «۲۰۰ هزار دینار» عراقی می‌دهد. طبق حساب و کتاب رادیو فردا، بانک‌های رژیم حداقل ۸۰۰ میلیارد دینار عراقی به زائران پرداخت خواهند کرد که معادل بیش از ۶۰۰ میلیون دلار آمریکا است.

این فقط یک رقم از هزنیه های صدها میلیون دلاری رژیم برای مضحکه اربعین حکومتی است. مذهب یک صنعت پرسود برای حکومت است. برای رژیم که در داخل کل کشور شئونات اسلامی و شعایر مذهبی اش زیر ضرب انقلاب زن زندگی آزادی خرد شده و هر روز ضربات بیشتری متحمل میشود، سر کیسه را برای اراذل و اوباش حکومت که راهی اربعین و عراق میشوند، شل کرده است. دهها هزار کارگر و معلم و بازشسته و پرستار به بهانه کمبود پول و اعتبار، ماهها با تاخیر جقوق میگیرند و حتی برای نقد کردن این چندرغاز حقوقهایشان,مجبورند اعتراض و مبارزه بکنند. آن وقت حکومت اعدام و سرکوب و تروریست صدها میلیون دلار برای مضحکه اربعین پول نقد میدهد. کل بساط حکومت مذهبی و ضد زن و ضد انسان را باید بر سرشان خراب کرد. حکومت دزدان تروریست و متجاوز و آدمکش را باید به زیر کشید. و این امر در دستور انقلاب مردم قرار دارد.

******

خبر رادیو فردا:محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی رژیم می‌گوید از امسال به جای یورو و دلار، به زائران اربعین ۲۰۰ هزار دینار پرداخت خواهد شد.وی گفته امسال تصمیم‌مان این است که ارز اربعین را به شکل دینار پرداخت کنیم و دیگر مانند سال‌های گذشته، دلار یا یورو نمی‌دهیم.

معاون امنیتی وزیر کشور و رئیس ستاد مرکزی اربعین، اخیرا اعلام کرده بود که امسال بیش از چهار میلیون زائر ایرانی برای شرکت در این مراسم عازم عراق خواهند شد.بدین ترتیب بانک‌های ایران حداقل ۸۰۰ میلیارد دینار عراقی به زائران پرداخت خواهند کرد که معادل بیش از ۶۰۰ میلیون دلار آمریکا است.

اینرا هم بخوانید

مخالفت بلینکن با حمله به رفح؛ “پاسخ مثبت” حماس به توافق

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا گروه حماس را تنها مانع آتش‌بس در جنگ غزه با …