جمهوری اسلامی را سرنگون خواهیم کرد! پیام حمید تقوائی به مردم ایران

انترناسیونال شماره ۸۴۳
۱ آذر ۱۳۹۸، ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹

با درود به شما مردم مبارز و قهرمان ایران!

اعتراضات گسترده شما پایه های حکومت منحوس جمهوری اسلامی را به لرزه انداخته است. حمله شما به بانکها، به فرمانداریها، به دفاتر امام جمعه ها، حمله شما به پایگاههای نیروهای سرکوبگر و به آتش کشیدن عکس خمینی و خامنه ای و پرچم جمهوری اسلامی نشان میدهد که مبارزه در چه سطح گسترده و قدرتمنندی در جریان است و میتواند و باید به یک انقلاب پیروزمند علیه کل نظام حاکم تبدیل بشود.
در دل این حرکت جوانه های پیشروی و گسترش بیشتر مبارزه به روشنی قابل مشاهده است. در برخی از محلات شما مردم کنترل محله را در دست گرفته اید و راههای ورود نیروهای سرکوبگر به محلات خود را بسته اید. بسیاری از مردم با کمک رسانی به تظاهرکنندگان و باز گذاشتن درب منازلشان به خودیاری پرداخته اند و اینها جنبه هائی از حرکتهای اجتماعی در دفاع و تقویت مبارزات است.
از سوی دیگر بخشهای مختلف جنبش کارگری دست به اعتصاب زده اند. کارگران هفت تپه دور تازه ای از اعتصاب را شروع کرده اند، کارگران پتروشیمی ماهشهر مدتی است در اعتصاب هستند و همچنین زمزمه اعتصاب در بخشهای دیگر طبقه کارگر بگوش میرسد و دارند اعتصاب را تدارک می بینند. دانشجویان و معلمان میتوانند با اعتصاب سراسری به این حرکت بپیوندند و آنرا بمراتب تقویت کنند. کنترل محلات میتواند به کنترل شهرها منجر بشود، میتواند به اشغال میادین و مراکز مهم شهر منجر بشود و مردم در مقیاس بسیار وسیع تری میتوانند به تظاهرات و تجمعات بپیوندند.
همه این حرکتها این قیام گسترده و قهرمانانه را تقویت خواهد کرد و راه پیشروی و پیروزی را هموار خواهد کرد.
خطاب من بخصوص به نهادها و چهره ها و فعالین جنبش کارگری و سایر جنبشهای اعتراضی است. وقت آن رسیده است نهادها و چهره های فعال در جنبش کارگری و جنبشهای حق طلبانه دیگر در کنار هم و همدوش هم با اسم و رسم ظاهر شوند و بیانیه و اطلاعیه و فراخوان بدهند و از خیزش انقلابی جاری پشتیبانی کنند. این امری بسیار تعیین کننده است. بجلو آمدن و قد برافراشتن همه فعالین بویژه چهره های جنبش کارگری در جامعه میتواند سهم تعیین کننده و نقش مهمی در تقویت و پیشروی این مبارزات داشته باشد.
به امید گسترش اعتصابات، به امید تشکیل هر چه بیشتر شوراهای سازماندهی اعتراضات در محلات و گرفتن کنترل بدست خود مردم، و به امید پیشرویهای بیشتر و پیروزی نهائی.
یک بار دیگر به شما مردم قهرمان درود میفرستم و برای همه آرزوی پیروزی دارم.

اینرا هم بخوانید

Hollow operation, Hollow regime- Bahram Soroush

April 15, 2024 The Islamic Republic’s drone and missile attack on Israel was not a …