جمهوری اسلامی ۸ زندانی را در کرج اعدام کرد

سحرگاه روز چهارشنبه ۶ شهریورماه ۹۸، حکم اعدام ۸ زندانی در زندان رجایی شهر کرج به اجرا درآمد.

هویت زندانیان اعدام شده “علیرضا بهراد از اندرزگاه ۲، منوچهر دهقانی از اندرزگاه ۲، ابراهیم یارموت اوغلی از اندرزگاه ۳، احمد قره بالایی از اندرزگاه ۱۰، سیاوش اینانلو اندرزگاه ۶، رضا موسوی برقانی از زندان رجایی شهر کرج (همگی با اتهام قتل) و محمود میرزایی و آقای میرزایی (نام کوچک مشخص نیست) با اتهامات مرتبط با “مواد مخدر” از زندان قزل حصار کرج” توسط هرانا احراز شده است.

این زندانیان طی روزهای اخیر همراه با چند زندانی دیگر جهت اجرای حکم اعدام به سلول های انفرادی این زندان منتقل شده بودند.

چند زندانی دیگر از جمله “محسن رضاییان از بند ۱ و علیرضا آریایی (آرایی) از بند ۵” که پیشتر با اتهام «قتل عمد» به اعدام محکوم شده و در آستانه و شرایط اعدام قرار داشتند که با اشکال مختلفی از جمله گرفتن مهلت یا رضایت از اولیای دم به بندهای خود بازگشتند،

سرنوشت علی قرقالویی زندانی اندرزگاه ۱۰ سالن ۳۴ زندان رجایی شهر نیز که پیشتر همراه با این زندانیان به سلول انفرادی منتقل شده بود، تا لحظه تنظیم این گزارش مشخص نشده است.

محمود میرزایی، ۳۸ ساله، اهل دماوند و پسر عمویش آقای میرزایی پیشتر از بابت اتهامات «درگیری مسلحانه و قاچاق مواد مخدر» به اعدام محکوم شده بودند.

محمود میرزایی که از حدود یک سال پیش به اتهام حمل ۲۲ کیلوگرم مرفین و تیراندازی به ماموران در زندان بسر می‌برد، روز سه‌شنبه ۴ شهریورماه از واحد ۲ زندان قزل حصار به سلول های انفرادی زندان رجایی شهر کرج منتقل شده بود.از هرانا

اینرا هم بخوانید

آژانس اتمی از افرایش ذخیره اورانیوم۶۰ درصدی ایران و توقف مذاکرات خبر داد

دو گزارش محرمانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی می‌گویند که موجودی اورانیوم ایران با غلظت نزدیک …