حسن صالحی: روز جهانی زن در مالمو

با سلام به همه شما عزیزان

به 8 مارس روز جهانی زن نزدیک می شویم. این روز را پیشاپیش به همه زنان و مردان آزادیخواه و برابری طلب و بویژه زنان شجاع ایران که جنبش حجاب برگیران راه انداخته اند و حقوق انسانی خود را طلب می کنند تبریک می گویم.  برنامه ما برای 8 مارس امسال در شهر مالمو در جنوب سوئد بدین قرار است: 

 روز پنجشنبه  8 مارس در راهپیمایی نیروهای چپ و مدافع حقوق زنان شرکت می کنیم. ما هدفمان تکثیر دختران انقلاب در شهر مالمو است. می خواهیم دوستان سوئدی را تشویق کنیم که با ما همراه شوند و با زنان شجاع ایران  اعلام همبستگی کنند. ما با اندازه کافی شال و چوب بهمراه خواهیم آورد و شما هم البته شال و چوب خود را بهمراه بیاورید. 

راهیپمایی 8 مارس با تجمع اولیه در ساعت 5 بعد از ظهر در میدان گوستاو آدولف آغاز می شود و از آنجا به طرف Möllevångstorget راهپیمایی خواهد شد. مراسم 8 مارس در Inkonst از ساعت 7 بعد از ظهر تا ساعت 12 شب ادامه خواهد یافت.

 عصر جمعه 9 مارس فدراسیون مدافع حق زن و شورای پناهندگان ایرانی در مالمو نیز مراسمی در لوکال ترف هوست واقع در Ystadvägen 42 – طبقه پنجم تدارک دیده است که این مراسم از ساعت 7 بعد از ظهر شروع می شود. در این مراسم فریده آرمان سخنرانی خواهد. فیلم و ویدئو کلیپ از جنبش حجاب برگیران زنان در ایران به نمایش گذاشته خواهد شد و سپس به جشن و پایکوبی می پردازیم. 

در زیر آفیش مراسم روز 9 مارس و همچنین لینک فیس بوکی راهپیمایی 8 مارس را می توانید ملاحظه کنید. امیدوارم که همه شما دوستان عزیز را در این گردهمایی های پرشور ببینیم و قوی و متحد صدای زنان ایران را در این برنامه ها طنین انداز کنیم.

 

زنده باد 8 مارس روز جهانی زن

زنده باد برابری زن و مرد

سرنگون باید رژیم ضد زن جمهوری اسلامی

حسن صالحی

https://www.facebook.com/events/544487355910654/

اینرا هم بخوانید

Hollow operation, Hollow regime- Bahram Soroush

April 15, 2024 The Islamic Republic’s drone and missile attack on Israel was not a …