خانواده های جانباختگان هواپیمای اوکراینی شایسته بهترینها هستند

در سالگرد جانباختن ۱۷۶ انسان با شلیک دو موشک توسط سپاه پاسداران حکومت آدمکش اسلامی در ۱۸ دیماه ۹۸، خانواده های این عزیزان در گرامیداشت عزیزترین هایشان در فرودگاه تهران و محل سقوط هواپیما در منطقه شهریار و در محاصره مزدوران آدمکش اسلامی، نمونه برجسته ای از برگزاری سال یاد عزیزان خود را به جهانیان نشان دادند.
آنچه که در برگزاری این دو مراسم برای هر ناظر و بیننده ای جلب توجه میکرد، خشم و اعتراض، دادخواهی، جسارت و بی باکی در برابر حاکمان آدمکش، توام با سازماندهی دو مراسم بزرگ بگونه ای مدرن و پیشرو و مملو از احساسات و عواطف عمیق انسانی بود.
خشم و دادخواهی خانواده های عزیزان جانباخته در کنار تصاویر ۱۷۶ انسان، نشاندهنده خشم و تنفر کل جامعه ایران از تمامی دسته جات آدمکش اسلامی طی بیش از چهار دهه گذشته است.
اما خانواده های این عزیزان در برگزاری این دو حرکت تاریخی تنها نبودند. انسانهای بیشماری در داخل و خارج از ایران و در سالگرد جنایتی که قداره بندان اسلامی بطور عمدی بوجود آوردند، همگام و همزمان با برگزاری مراسمهای مختلف در کنار خانواده های جانباختگان بودند.
سیمای گرامیداشت یاد زنان، مردان، کودکان و جوانانی که توسط جنایتکاران اسلامی قتل عام شدند، برای هزارمین بار به افکار عمومی جهان نشان داد که جامعه ایران اسلامی نیست.
خانواده های این عزیزان با سخنرانی های پرشور خود اعلام کردند تا زمانیکه جان در بدن دارند دادخواه هستند، دادخواه هستند و دادخواه هستند و تا روشن شدن تمام حقایق و محاکمه آمران این جنایت، در مقابل هر گونه قلدری حاکمان اسلامی خواهند ایستاد.
آنان در این سالیاد نشان دادند که جامعه و مردم ایران، مدرن، پیشرو، سکولار، انقلابی و عمیقا مدافع حق و حقوق انسانی هستند.
خانواده های این عزیزان را باید در آغوش گرم و پر محبت خود گرفت و همصدا با آنان تا سرنگونی جلادان اسلامی و محاکمه آمران، عاملان و تمامی دست اندرکاران این جنایت از پا ننشست. خانواده های جانباختگان هواپیمای اوکراینی شایسته بهترینها هستند. یاد ۱۷۶ انسان عزیز گرامی باید.
۸ ژانویه ۲۰۲۱
۱۹ دی ۹۹

اینرا هم بخوانید

راه حل سقز علیه تهاجم شیمیایی- عبدل گلپریان

روز یکشنبه ۲۰ فروردین دست‌کم شش مدرسه دخترانه در شهر سقز به‌طور هم‌زمان هدف حملات …