خدایان سیل و غارت

 

 

همین چند روز پیش بود که حاجی لطف‌الله دژکام، امام جمعه شیراز که لابد بدون سمع و نظر اوباش پیرامونش کیسه پر‌ناشدنی مبارکش شیراز را سیل نمی‌برد، از مافیای مقابل گلایه کرد که در انتشار اخبار سیل شیراز، “رسانه ملی و دیگر رسانه‌ها خوب عمل کردند اما برخی امتحانشان را بد پس دادند. بعضی چیزها انتشارش باعث فتنه می‌شود.”

همین کافی بود که یکی از سرشناسترین روسای اوباش جناح خامنه‌ای یعنی علم‌الهدی صدایش در آید و  سیل اخیر را نه نتیجه خشم خدا و طبیعت بلکه محصول “مدیریت فرصت‌طلبانه و مقتدرانه” اعلام کند که با ترکاندن خط راه آهن بوسیله برادرانش در سپاه، سیل از این ور به آن ور رفت و  “کلک مدیریت فرصت طلبانه و مقتدرانه” و سیل کنده شد.

مدتی کوتاه بعد از آن عربده رئیس جمهور درآمد که برادرهایشان در سپاه در عملیات دشمن شکن گند زده‌اند و فقط دلاورانه در عملیاتی دشمن شاد کن سیل را از این ور به آن ور منتقل کرده‌اند.

اما دست آخر عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان فصل‌الخطاب شد و وقیحانه مدعی شد که سیلاب های جاری کشور موفقیت مسئولان جمهوری اسلامی را در خدمت رسانی به مردم اثبات کرد. کدخدایی اضافه کرد که سیل از جمله “فرصت هایی است که خداوند در اختیار ما قرار می دهد که ما خودمان را نشان بدهیم و ببینیم که در جهت خدمت به مردم تا چه اندازه موفق هستیم.” ساعاتی پس از این اظهارات زمین لرزه ای به قدرت ۵٫۲ ریشتر استان سیل زدۀ کرمانشاه را لرزاند.

افسانه خدا و مذهب در برابر امپراتوری دروغ  جمهوری اسلامی رنگ باخته است. مسئولین جمهوری اسلامی پیشتاز بیان شرم آورترین و تهوع آورترین دورغ ها در همه ادوار تاریخ بشری اند.

انترناسیونال 810

سیاوش مدرسی

اینرا هم بخوانید

“فرقه_ پهلویهه” و انقلاب “زن، زندگی، آزادی”

حکومت سیاه اسلامی در چنبره انقلابی عمیق و اجتماعی دست‌ و پا میزند و با …