خطاب به دوستانی که نقش نهی از منکر را بازی میکنند!

به آقای سیاوش دانشور و دوستانی که مشغول نهی از منکر هستند، بگویید: در ایران در رجایی شهر ١٠٠٠ نفر منتظر اجرای حکم اعدام هستند، و از من خواسته اند به دنیا خبر دهم که اوضاع در زندان رجایی شهر افتضاح است، امروز عکس یک زن زندانی در سنندج را همه دیدید که اعدام شد و یک جوان دیگر که عکسش را در همین صفحه گذاشته ام، که قرار است اعدام بشود، این روزها جمهوری نکبت اسلامی دهها نفر را در لیست گذاشته که اعدام کند و دارد روز به روز اعدامها را گسترش میدهد، برای ترساندن کارگر هفت تپه و هپکو و برای ترساندن مردمی که گرسنه هستند، رادیکال های سرخ پوش، که مشغول ایراد گرفتن از من و ما هستند، کسانی که مبارزه علیه اعدام و سنگسار و زن ستیزی و سرکوب حکومت اسلامی را با تبختر ” کار حقوق بشری” نام نهاده و کنار گود نشسته اند ، کسانی که مشغول مبارزه با “استثمار” هستند، در چهار دیواری خانه هایشان و یا در بهترین حالت با دو خط فضل فروشی وژست تئوریک بخود گرفتن، ببینند که اگر نجنگیم و نگوییم و به خیابان نرویم، میکشند و دستگیر و زندانی میکنند و رهبران کارگری را گروگان میگیرند و برای ماندن و چاپیدن بر چهره جامعه بیش از پیش چنگ میزنند. این تنها یک بخش از کار در آن جامعه است. یک بخش مهم، یک بخش تعیین کننده و مربوط به مبارزه طبقاتی . از چپهای دو آتشه که اکنون یک تحرک را خوب انجام میدهند و آنهم حمله به ما است، حمله به حزب کمونیست کارگری ایران و حمله به من بدلیل اینکه بعد از سالها که جوایز نهادهای بورژوایی نصیب اصلاح طلبان میشد و این دوستان کاری به آن بخش البته ندارند و در خلوت خود ” خود گویی و خود خندی” انجام میدادند، این بار که می بینند یک نشریه بورژوایی مرا در لیست پنج قهرمان دفاع از آزادی نام گذاری کرده و عکسم را در رسانه ها میزنند و در جمع هئئت دولت و مسئولین حکومتی در آلمان در یک مهمانی شرکت میکنم، راست و طرفدار رژیم چنج و .. نام می نهند و البته خوشحالند که یکی از بازیکنان اصلی سیاست و یکی از فعالین جنبش کمونیسم کارگری که سالها است نوع دیگری کار میکند و برای آنها همچون تماشاگران مایوس و خانه نشین، کمی عذاب وجدان به بار می آورد، چون در مرکز استخر سیاست در حال انجام کارهایی است که اینها شعارش را میدهند، میتوان به او حمله کرد.
دوستانی که نمی بینند، متاسفانه دنیا هنوز دست همین بورژواها است و اگر شما سیاست را بفهمید و نقشی جدی بخواهید ایفا کنید، ممکنست روزی تن اتان به تن اینها بخورد، همانطور که قبلا با مبارزه علیه سنگسار، چنین شد. کمپینی که ما در سال ٢٠١٠ سازمان دادیم و دنیا را بر سر حکومت اسلامی خراب کرد، کمپینی که من در راس آن بودم و فقط در یک روز در صد شهر دنیا میتینگ علیه سنگسار سازمان داد ، کمپینی که همه دولتهای بورژوایی را وادار کرد، حرفی بزنند و در اکثر رسانه های دنیا منعکس شد، در اوج آن کمپین، مهمان هییتی بودم مرکب از بیست و پنج نفر از مقامات اتحادیه اروپا، در شهر بروکسل و در ساختمان پارلمان اروپای واحد. آنها خودشان مرا دعوت کردند چرا که دنیا بپا خاسته بود و میگفت باید نقطه پایانی بر سنگسار گذاشت، درهای این ساختمان بروی من باز شد چرا که میلیونها نفر از کمپین ما دفاع کردند. و اینرا ما مدیون میلیونها نفر مردمی بودیم که سازمان دادیم و صدایشان بگوش بورژواها رسید. آنموقع که شما لام تا کام نه حرفی زدید و نه کاری کردید. البته در مورد این نشست با بورژواها نیز حرفی نزدید چرا که دنیا از کمپینی دفاع میکرد که حقانیت و قدرت آن زبان امثال شما را در محاق برده بود. در این نشست در ابتدا بمن گفتند که میدانند کمونیست و یکی از اعضای رهبری حزب کمونیست کارگری ایران هستم، آنها گفتند نشست را فیلمبرداری نمیکنند چرا که نمیخواهند حکومت اسلامی را عصبانی کنند، آنها بعد از حرفهای من که گفتم، اگر در مقابل همین ساختمان یک نفر جانی، زنی را در گودال فرو برده و سنگسار کند، آیا با او جلسه گفت و شنود و دیالوگ سازمان میدهید. گفتم که سکوت و مماشات شما با حکومت سنگسار غیر قابل بخشش است و این حرفها را البته سالها بود در همه نشستها و سخنرانی هایی که در اتحادیه اروپا کردم به آنها گفته بودم. آنها در پاسخ بمن گفتند این هئئت میرود تا حرف معترضین را بگوش حکومت اسلامی برساند و بکوشد سنگسار را در ایران فریز کند.
سنگسار به همت مردم ایران و دنیا ، در ایران متوقف شد. این تناسب قوای زنان و مردم با حکومت را به نفع مردم عوض کرد و این مبارزه طبقاتی در ایران را شدت و حدت بخشید.
معلوم است که من در نشست با مقامات دولتها همان حرفی را میزنم که اکنون و سالها است تکرار میکنم همچنان که در گفتگوی با هایکو ماس وزیر امور خارجه آلمان و دیگر مقامات حاضردر مراسم روزنامه بیلد آنها را نقد کردم، شاید برای شما جالب باشد که در همان جلسه یک نقد شدید من به رهبر حزب چپ آلمان بود که در مقابل جریانات اسلامی و همچنین حکومت اسلامی ایران، ساکت و در مواردی هم مدافع حکومت و جریانات اسلامی است. جهت اطلاع حمله کنندگان سوپر چپ بمن، این جرم ملاقات با مقامات دولتها را سالها است مرتکب شده ام. من وزیر امور خارجه فنلاند را١٩ سال پیش ملاقات کردم و بارها و بارها مقامات دولت آلمان و اتحادیه اروپا و همچنین مقامات برزیل و .. را ملاقات کرده ام. تنها تفاوت با این بار اینست که در نشست اخیر در برلین که مورد حمله دوستان است، از موضع یک قهرمان مبارزه برای آزادی دعوت شدم و در بیوگرافی من گفته شد که ٤٠ سال است علیه اعدام و سنگسار و زن ستیزی اسلامی مبارزه میکنم.
این دوستان نه متوجه سیاست هستند و نه متوجه مبارزه طبقاتی ، اینها اورادی را یاد گرفته و تکرار میکنند. مناسک دفاع ازایدئولوژی و تقدس فرقه خود و دست به هیچ نزدن برای پاک و منزه ماندن. این نقشی که شما به عهده گرفته اید، و سالها است خودتان را با آن مشغول کرده اید، مبارکتان باد . من هیچ سنخیتی با این روش و منش نداشته و ندارم. بنا براین به شما میگویم در این میدان مبارزه برای تغییر و برای سرنگون کردن و برای نان به سفره اضافه کردن، متاسفانه از شما کاری ساخته نیست، پس لطفا سنگ پرانی نکنید! مینا احدی

اینرا هم بخوانید

دهان شماها را باید گل گرفت! و این امر زنان است!

حسین نژاد استاندار خراسان شمالی: «به این زنها رو بدهید کل کشور را تصرف میکنند.» …