خطر اعدام سه معترض در اصفهان جدی است

یک فرد نزدیک به خانواده‌های صالح میرهاشمی، مجید کاظمی و سعید یعقوبی، سه زندانی پرونده ”خانه اصفهان” از اجازه ملاقات به خانواده ها خبر داد. احتمال می رود که این سه زندانی در آینده نزدیک اعدام شوند.

یک منبع موثق نزدیک به خانواده‌های صالح میرهاشمی، مجید کاظمی و سعید یعقوبی، سه زندانی پرونده ”خانه اصفهان”، به دویچه وله فارسی گفت، صبح امروز (۲۷ اردیبهشت‌) در تماس‌های تلفنی و تقریبا همزمان به خانواده‌های این سه زندانی اطلاع داده شده که می‌توانند برای ملاقات حضوری با این زندانیان محکوم به اعدام به زندان مراجعه کنند.

این منبع می‌گوید، دومین بار است که در این هفته به خانواده‌های سه زندانی ملاقات حضوری داده می‌شود و این نگرانی شدید خانواده‌ها را برای اجرای احتمالی حکم اعدام در صبح روز بعد (پنج‌شنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه) برانگیخته است.

خانواده‌ها و حامیان آنها در لحظه تنظیم این خبر در مسیر زندان هستند.مجید کاظمی، صالح میرهاشمی و سعید یعقوبی سه معترضی هستند که در پرونده موسوم به “خانه اصفهان” به اعدام محکوم شده‌اند. فرجام‌خواهی این متهمان در دیوان عالی کشور رد شده که به معنای تایید حکم اعدام است.دویچه وله

اینرا هم بخوانید

مخالفت بلینکن با حمله به رفح؛ “پاسخ مثبت” حماس به توافق

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا گروه حماس را تنها مانع آتش‌بس در جنگ غزه با …