خیزش های مردمی: اطلاعیه شماره ۲۸۱، رقص و شادی و شعار دهی مردم بخاطر قرار گرفتن سپاه در لیست تروریسم

امشب ۲۹ دیماه در محلات مختلف تهران و شهرهای مختلف مردم با فریاد مرگ بر دیکتاتور قرار گرفتن سپاه پاسداران در لیست تروریسم را جشن گرفتند. در شهرهای بندرعباس، بوکان،  مهاباد، سقز و هرمزگان مردم با آمدن به خیابان و برپایی بساط رقص و شادی و آتش بازی  از قرار گرفتن سپاه جنایتکار جمهوری اسلامی در لیست تروریستی توسط انحادیه اروپا استقبال کردند. مردم فریاد میزدند: “مرگ بر سپاهی”، “مرگ بر بسیجی”، “بسیجی سپاهی  داعش ما شمائید”، “امسال سال خونه  سید علی سرنگونه”، “مرگ بر دیکتاتور” ، “مرگ بر دیکتاتور.

قرار گرفتن پاسداران در لیست تروریسی توسط اتحادیه اروپا  بدنبال چهار ماه تظاهرات و انقلاب قدرتمند مردم صورت میگیرد که دولتها را به صرافت موضعگیری علیه این نیروی ضد انسانی سوق داد. نه فقط سپاه پاسداران بلکه کلیت جمهوری اسلامی تروریست و آدمکش و ضد ارزشهای پیشرو بشری است و باید خواست بایکوت همه جانبه جمهوری اسلامی و اخراج سفرا و نمایندگانش به موضوع بیانیه های اعتراضی مردم در ایران قرار گیرد.  با همین قدرت میتوان دولت ها را به پای بایکوت کامل جمهوری اسلامی کشاند.

بنا به یک گزارش دیگر امروز در شهر ایذه  در چهلمین روز قتل دختر جوان دنیا فرهادی مردم بسیاری گرد آمدند و با فریاد شعارهای ضد حکومتی یاد او را گرامی داشتند.

نابود باد حکومت اسلامی!

حزب کمونیست کارگری ایران

۲۹ دی ۱۴۰۱، ۱۹ ژانویه ۲۰۲۳

اینرا هم بخوانید

فراخوان معلمان به تجمع در ۱۳ اردیبهشت در تهران مقابل سازمان برنامه و بودجه در شهرستانها مقابل مقابل اداره آموزش و پرورش

فراخوان شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران برای روز پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت به تجمع در …