در تجمعات اعتراضی روز شنبه ٢١ اوت، شرکت کنید! روز جهانی نه به طالبان!

قدرت گرفتن طالبان در افغانستان، به معنی تجاوزبه حقوق اولیه و انسانی همه مردم افغانستان است.
جنبش اسلامی، فقط با خون ریزی و سرکوب و دست و پا بریدن و جنایت، زنده است و بویژه اسلامیها از هر فرقه ای که باشند، دشمن زنان هستند.


برای دفاع از حقوق اولیه و انسانی مردم افغانستان و برای دفاع از حقوق و حرمت زنان و برای اعلام انزجار از طالبان روز شنبه در همه جای دنیا به خیابان میرویم و اعلام میکنیم. مرگ بر طالبان چه در کابل ، چه در تهران!
از همه شما عزیزان دعوت میکنم که با سازمان دادن تظاهرات در هر جایی که هستید و با حضور فعال در اعتراضات، به مرتجعین اسلامی نشان دهیم که در کنار مردم افغانستان هستیم و نمیگذاریم مشتی وحشی اسلامی مردم و زنان افغانستان را به بند بکشند.

از همه سازمانها و فعالین مدافع حقوق انسانی میخواهم که متحدانه به میدان بیاییم و اتحاد مردم ایران و افغانستان و همه بشریت متمدن را در مقابل جنبش اسلام سیاسی به نمایش بگذاریم. نباید اجازه بدهیم این جریان تروریست را به عنوان حکومت مردم افغانستان قلمداد کنند. مردم افغانستان را نباید تنها گذاشت. در صورت تمایل اخبار تظاهرات های خود را برای ما بفرستید تا اعلام کنیم در چند شهر دیگر تظاهرات هست و از مردم بخواهیم با قدرت در این تجمعات اعتراضی شرکت کنند!

مینا احدی

آلمان؛کلن: شنبه ٢١ اوت تظاهرات در مرکز شهر از ساعت ٣ بعد از ظهردر محل

Breslauer Platz

آلمان،فرانکفورت شنبه ٢١ اوت تجمع در مرکز شهر از ساعت ۵ بعد از ظهر در محل

Hauptwache

آلمان؛ کاسل: شنبه ۲۱ آگوست ساعت ۱۶:۰۰ در حمایت از مردم افغانستان و علیه جنبش اسلامی طالبان در شهر کاسل به آدرس: Treppen Straße/ Obelisk

سوئد:؛استکهلم شنبه ٢١ تجمع و راهپیمایی به طرف پارلمان این کشور در میدان مینورت از ساعت ۵ بعد از ظهر

اتریش؛ وین شنبه ٢١ اوت تظاهرات از ساعت ۴ بعد از ظهر در محل

Stephanplatz

اینرا هم بخوانید

پارلمان کانادا طرح قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی را تصویب کرد

مجلس عوام کانادا روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت با اتفاق آرا طرح قرار دادن سپاه پاسداران …