دیدار با سخنگوی امور خارجه حزب سوسیالیست و دو عضو پارلمانی هلند

در پی تماس پریسا پوینده، مسئول کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی با سخنگوی امور خارجه حزب سوسیالیست هلند، ملاقاتی در روز چهارشنبه، ۷ دسامبر برابر با ۱۶ آذر با یاسپر ون دایک و دو تن دیگر از نمایندگان این حزب در پارلمان، همراه با تعدادی از فعالین و همکاران کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی، صورت گرفت.

در این ملاقات از بازداشت شدگان اخیر، زندانیان سیاسی سابق که مجددا بازداشت شده اند و شرایط وخیم سلامت آنها مانند آرش صادقی، یاشار توحیدی، لیلا حسین زاده و گلرخ ایرایی، همچنین گزارشی از تجاوز به زندانیان و مخصوصا زندانیان زن و تجاوز وحشیانه به آرمیتا عباسی، آماری از کودکان کشته شده همراه با عکس کیان پیرفلک و هستی ناروئی، آمار بازداشت شدگان اخیر که حکم محاربه و اعدام دارند مانند حمید قره‌حسنلو و همسرش فرزانه‌ قره‌حسنلو، دو کودک بلوچ بنامهای علی رخشانی و
محمد رخشانی و سه رپر بنامهای توماج صالحی، سامان صیدی و بهراد علی کناری، گزارشات موثقی از طرف کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی ارائه شد.

فشار بر جمهوری اسلامی برای آزادی بازداشت شدگان، برسمیت شناختن انقلاب مردم در ایران، حضور جاسوسان رژیم در هلند، شناسائی و اخراج آنان، قطع روابط سیاسی با رژیم اسلامی و بستن سفارت جمهوری اسلامی از موارد و خواسته های مطرح شده در این ملاقات بود.

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی تمام امکانات خود را بکار خواهد گرفت تا با جلب افکار عمومی و فشار بر دولتهای اروپائی در حمایت از مبارزات مردم، راه پیروزی انقلاب جاری مردم در ایران را هموارتر کند.

ما از همه شما مردم شریف، آزادیخواه، انساندوست، نهادها، سازمانها و احزاب سیاسی میخواهیم تا به هر شکل و طریق ممکن کمک کنید تا صدای بازداشت شدگان، زندانیان سیاسی و انقلاب جاری باشیم.

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی
۱۸ آذر ۱۴۰۱/ ۹ دسامبر ۲۰۲۲

اینرا هم بخوانید

Hollow operation, Hollow regime- Bahram Soroush

April 15, 2024 The Islamic Republic’s drone and missile attack on Israel was not a …