سرگردانی ارتش سایبری در فضای مجازی

محمدرضا یزدی، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله در تهران، می گوید: «۱۴۴ گردان سایبری سپاه مشغول کارهایی چون «بصیرت‌افزایی و رفع ابهام‌آفرینی‌ها و دروغ‌گویی‌های معاندین» در فضای مجازی است.


ظاهر امر این است که سپاه قصد دارد قدرت و نیروی تاثیرگذاری سایبری و جاسوسی اش را به رخ مردم بکشد. تلاش دارد میلیون ها نفری که در شبکه های اجتماعی در حال خشکاندن ریشه حکومت منفور اسلامی هستند را بترساند. اما این خبر نشاندهنده قدرت و عظمت کار سترگی است که در مدیای اجتماعی توسط ما مردم صورت می گیرد، نبرد برای سرنگونی حکومت. اهمیت این اظهار نظر فرمانده سپاه نه در تعداد ۱۴۴ گردان سایبری، که اعتراف به حضور جنبش وسیع معاندین در فضای مجازی است. سرنگونی طلب ها در همه تار و پود جامعه حضور دارند، در واقع اکثریت قریب به اتفاق جامعه سرنگونی طلبند و عوامل سایبری و لباس شخصی و غیره هم در میان این امواج وسیع سرگردانند. سرنگونی طلبی هم در اعتصابات هم در تجمعات هم در خیابان ها و هم در فضای مجازی بلای جان حکومت اسلامی است.
خیابان و کارخانه و مدرسه و دانشگاه همراه با اعتراض کارگر و بازنشسته و معلم در کنار اعتراض زنان و جوانان به این سیاهی و تباهیِ شکل گرفته توسط رژیم جنایتکار اسلامی سازنده یک سمفونی بسیار پر هیچان است.

سمفونی مرگ حکومت اسلامی. انعکاس، این جنبش تشنه آزادی و برابری را می شود در مدیای اجتماعی دید. مدیایی که هم جنگ فرهنگی سازمان میدهد و هم جنگ میدانی. وحشت حکومت اسلامی از اینجا است. ارتش سایبری حکومت اسلامی تف سر بالا برای حکومت است. نبض جامعه برای سرنگونی حکومت با هم می زند.

اینرا هم بخوانید

ترانه علی‌دوستی و نمک بر زخم حکومت – کیوان جاوید

مندرج در ژورنال شماره ۷۱۱ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده …