سقوط منصور اسانلو به منجلاب فاشیسم و راسیسم

در ارتباط با کشتن جورج فلوید توسط پلیس آمریکا ومتعاقب آن اعتراضات گسترده مردم آمریکا علیه نژادپرستی و خشونت راسیستی اسلامیستها مزورانه سعی در بهرده برداری از این اعتراضات برحق و عادلانه در جهت منافع سیاسی خود دارند. ما در افشای این جریان ارتجاعی زیاد نوشته و گفته ایم.
اما از طرف دیگر کسانی هم هستند که در رکاب ترامپ شمشیر می زنند و به انحای مختلف معترضین به این قتل نژادپرستانه را سرزنش میکنند و حتی مورد حمله قرار می دهند. منصور اسانلو و جماعت فرشگرد از این دسته هستند. این جماعت ثابت کردند که حتی از پلیس امریکا که در مقابل معترضین زانو زد حقیرتر هستند.برغم دستگیری پلیس قاتل جورج فلوید و تبدیل اتهام وی به قتل درجه دوم و دستگیری سه پلیس دیگر به جرم مشارکت در قتل این سیاهپوست و متهم شدن آنها به قتل درجه سوم، اکنون جناب اسانلو کاسه داغ تر از آش شده است و حتی سعی در لاپوشانی این جنایت راسیستی دارد. اسانلو با عنوان کردن اینکه جورج فلوید هنرپیشه فیلم های پورنوگرافی بوده است (درستی و یا نادرستی این مسئله به خود ایشان مربوط است) بی شرمانه طوری جلوه می دهد که انگار کشتن سیاهپوستان و هنرپیشگان فیلم های پورنوگرافی از جانب پلیس هیچ اشکالی ندارد‼
ایشان به این بسنده نکرده و وقیحانه به همه ایرانیان ساکن آمریکا همتاخته است!او آنها را “نمک نشناس” می داند و از آنها می خواهد که به دلیل برخورداری از برخی مزایا در آمریکا (که البته خود آقای اسانلو برای حمایتش از ترامپ از بیشترین مزایا برخوردار بوده و در واقع سبیلش را حسابی چرب کرده اند) باید چشم بر نژادپرستی و راسیسم و نابرابری و تبعیض در جامعه آمریکا ببندند و مانند ایشان به تعریف و تمجید از فاشیسم ترامپ بپردازند.
نفرت و انزجاری که اسانلو ازمعترضین در آمریکا به نمایش می گذارد مایه نفرت و انزجار هر انسان آزاده و شریفی از ایشان است. در نظر اسانلو “بیکاران” و “معتادین” که در این اعتراضات شرکت دارند مجرم محسوب می شوند که با “بی عاری کاری جز اغتشاش بلد نیستند”. آقای اسانلو در کلام همان کاری را می کند که طرفداران ترامپ با چوب و چماق در خیابانها به شکار معترضین می پردازند. از کجا معلوم که خود جناب اسانلو نیز دراین جمعیت های کرایه ای راسیست و فاشیست شرکت نکرده باشد!؟
جالب است بدانید که اسانلو علیرغم این سخنان نفرت انگیز باز هم به خودش لقب “چپ ترین” آدم دنیا را می دهد! جناب اسانلو لطفا شوخی نکنید. با این حرفها جامعه و کارگران ایران، شما را در جرگه مدافعین فاشیستها و راسیستها و سینه چاک دهندگان ترامپ فاشیست قرار می دهند. حامی کارگر که چه عرض کنم شما دشمن کارگران هستید. شما بارها با کنار گذاشتن نقاب کارگر پناهی ماهیت واقعی و خالکوبی های خودتان را نشان داده اید. شمامخالف تبعیض نیستید، برعکس مدافع تبعیض و نژادپرستی هستید.
از همین حالا برای ما روشن است که افرادی مانند شما چه خوابی برای فردای ایران دیده اند. از گفتارتان درباره قتل نژادپرستانه یک سیاه پوست در آمریکا و از قضاوتتان درباره بیکاران و معتادین بوی لجن نژادپرستی فاشیسم آریایی و ضدیت با چپ و انسانیت بلند است. شما در فردای ایران می خواهید عینا مانند جمهوری اسلامی هر معترضی را بعنوان “آشوبگر”، “اغتشاشگر”، “مزدورانی که از دولتهای خارجی پول گرفته اند” و … سرکوب کنید تا منافع سرمایه و سرمایه دار را حفظ کنید. بیخود مدال حامی کارگر را به سینه خود نزنید چون شما نشان دادید که جیره خوار ترامپ هستید و در صف دشمنان طبقاتی کارگران قرار دارید.

اینرا هم بخوانید

به یاد فرامرز اصلانی– حسن صالحی

مندرج در ژورنال شماره ۶۸۵ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده …