سیاست به روش بچه محصلها و کمونیسمی که ما پراتیک میکنیم! 

نامه ای به آنجلا مرکل نوشته ام و حدود ٦٠٠ نفر آنرا امضا کرده اند در برخی رسانه های آلمانی منعکس شده و چند نفر از دوستان آلمانی نیز آنرا امضا کرده اند و میرویم که از این طریق اعمال فشار بیشتری بکنیم بر دولت آلمان ، در متن نامه نوشته ام همواره از حکومت فاشیست اسلامی دفاع کرده اند و در مقابل نقض سیستماتیک و وحشیانه حقوق انسانی ساکت نشسته اید و دست دوستی به حکومت اسلامی داده اید اکنون که ایران غوغا است یکبار دیگر به شما میگوییم در سیاست همراهی خود با حکومت اسلامی تجدید نظر کنید و این حکومت را همانند حکومت آپارتاید نژادی افریقای جنوبی ، تحریم دیپلماتیک کنید و… و این به مذاق تعدادی خوش نیامده و مینویسند چرا از بورژوا امپریالیستها تقاضای کمک میکنید و نفس نامه نگاری را نجس دانسته اند.
جهت اطلاع این چند نفر که احتمالا دستی در سیاست دارند بهتر است یکبار دیگر یادآوری کنم که این بیستمین نامه من به مقامات دولت آلمان است و نه فقط این بلکه من بارها مقامات این دولت را ملاقات کرده و در مورد مسائل مهم با آنها حرف زده ام، پس اینرا به لیست اعمال حرام من اضافه کنید..
دوستان!
من حدود ٢٢ سال است ساکن آلمان هستم و تقریبا همه مقامات دولت آلمان ممکنست اسم مرا شنیده باشند. در ماجرای کنفرانس برلین که سخنرانی کردم و گفتم حکومت اسلامی اصلاح ناپذیراست ، تا کمپین دفاع از سکینه محمدی آشتیانی تا کمپین دفاع از ریحانه و رامین حسین پناهی تا تشکیل نهاد اکس مسلم و تا صدها سخنرانی که در این کشور و در اقصی نقاط جهان، برای دفاع از حقوق انسانی و برای نزدیک کردن روز مرگ حکومت اسلامی و مبارزه با حکومت اسلامی ایران انجام داده ام !
مرکل میداند من کمونیستم منتقد مذهبم و منتقد اسلام هستم و برای سرنگونی حکومت اسلامی مبارزه میکنم. اگر مرکل جواب بدهد و یا اگر اتحادیه اروپا با یک هییت ٢٠ نفره ما را در کمپین نجات سکینه ، ملاقات کرد، بدلیل اعمال فشارها بود، وگرنه همه آنها میدانستند هییتی که به ملاقات میرود کمونیست هستند، اما امروز همه میدانند این کمونیستها متفاوت هستند با آنهایی که کاهن معبد تاریخ اند و فقط در حال نجس و تمیز اعلام کردن افکار و آرا و پراتیک دیگران هستند. کسی نه آنها را می بیند و نه می شناسد، کسانی که اسم و عکس هم ندارند، در فیس بوک و تویتر هم دقیقا نمیدانم این کیست که نقد میکند. و مهمتر از همه، این قبلا کجا بوده و چه کرده است …
من معتقدم باید دولت آلمان و همه دولتهای اروپایی را تحت فشار گذاشت دفاع از آخوند و حکومت اسلامی و روحانی و خامنه ای را کنار گذاشته و با توجیح این سیاست شرم آور ، به روابط حسنه دیپلماتیک و سیاسی با حکومت اعدام و شکنجه ادامه ندهند .
اگر کسانی فکر میکنند میتوان دنیا را عوض کرد بدون چالش، بدون سازماندهی و بدون اعمال فشار، بدون آستین بالا زدن و دوندگی شبانه روزی، بما هم یاد بدهند که کمی آموزش ببینیم. بهتر است فقط به یک نمونه از نتیجه این نوع کارها که ما مشغول آن هستیم دقت کنند، سنگسار در ایران ممنوع شد و اگر کسی ریگی به کفش نداشته باشد اینرا در پرونده این نوع کمونیزم می نویسد که من از آن دفاع میکنم. و این لیست البته طولانی است . سیاست و دخالت در امور سیاسی پروسه پیچیده ای است که فقط با دعا کردن و فوت کردن به خود نانی به سفره کسی اضافه نمیکند و معیار سنجش درستی و یا نا درستی یک حرف پراتیک کردن آنست ، بروید در مورد پراتیک از این نوع که من و ما به آن معتقدیم از محکومین به اعدام و از فراریان و پناهندگان سیاسی از زندانیان سیاسی ، از کارگران و معلمین و از مردم ایران بپرسید و همچنین بروید از مردم آلمان و احزاب سیاسی و نمایندگان پارلمان همین آلمان بپرسید که بنظر آنها مینا احدی در آلمان مشغول چیست … اگر هم توانستید مرکل را ملاقات کنید از او بپرسید…
مینا احدی
١٠ ژانویه ٢٠١٩

اینرا هم بخوانید

دهان شماها را باید گل گرفت! و این امر زنان است!

حسین نژاد استاندار خراسان شمالی: «به این زنها رو بدهید کل کشور را تصرف میکنند.» …