ضرب و شتم و تهدید سهیلا حجاب به پرونده سازی و تبعید

از روز دوشنبه ۱۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۰، زندانیان محبوس در بند زنان کانون اصلاح و تربیت کرمانشاه از تحویل سهمیه غذا خودداری کرده‌اند.این امر در اعتراض به کیفیت پایین غذا در روزهای اخیر صورت گرفته است. در جریان این اعتراض سهیلا حجاب توسط رئیس حفاظت زندان مورد ضرب و شتم قرار گرفته و مسئولان زندان علاوه بر تهدید او به پرونده سازی، سایر زندانیان را به محرومیت از تماس و ملاقات تهدید کردند.

یک منبع مطلع در این خصوص به هرانا گفت: «روز اول سهیلا حجاب غذای سوخته زندان را پیش رئیس زندان برد و گفت ببینید خود شما میتوانید این غذای سوخته و بی کیفیت را بخورید؟ در مقابل رئیس زندان و افسرنگهبانی میگویند بودجه نداریم و غذا همین است. سهیلا حجاب در بازگشت به بند با تزئینات به مناسبت دهه فجر روبرو میشود و میگوید به جای صرف هزینه برای تبلیغات این هزینه رو برای غذای زندانیها انجام بدید. بین افسر نگهبانی و سهیلا درگیری لفظی پیش آمده و رییس حفاظت زندان به نام لیلا حسینی نیا وارد شده و در واکنش به اعتراضات خانم حجاب ضربه ای قفسه سینه او زده و با آینه به صورت او میکوبد.»

این منبع در ادامه افزود: «سایر زندانیان در حمایت از سهیلا وارد کریدور شده و میگویند در حالی که بوی غذایتان از اتاق افسرنگهبانی می آید ما گرسنه هستیم و ناچار نان و ماست میخوریم.»

به گفته این منبع مطلع نهایتا در پی این رخداد مسئولان زندان گزارشی علیه سهیلا حجاب در خصوص ترغیب به شورش تهیه کرده و سایر زندانیان را تهدید کرده اند اگر گزارش را امضا نکنند از تماس و ملاقات محروم خواهند شد. همچنین ظهر روز گذشته ماموران اطلاعات با حضور در زندان خانم حجاب را تهدید به انتقال مجدد و پرونده سازی کرده اند.هرانا

اینرا هم بخوانید

پلیس سایپری رژیم از برخورد با ۱۰۹ صفحه اینستاگرامی در استان آذربایجان غربی در اجرای “طرح نور” خبر داده

سایت حکومتی خبر آنلاین نوشت:مرکز سایبری سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی، تعداد ۱۰۹ …