عضو مجلس خبرگان :مردم از ما بدشان می‌آید و ناراضی اند

هاشم هاشم زاده هریسی عضو مجلس خبرگان رهبری جمهوری اسلامی گفته است: مردم از ما بدشان می‌آید و از ما ناراضی هستند.” وی معتقد است که گفتمان امام فراموش شده است. به اعتقاد وی وقتی برای مردم و نسل جوان از گفتمان امام صحبت می شود آنها خیال می کنند گفتمان امام تکفیر دیگری است. گفته است: “مردم انقلابشان را دوست دارند. نظام اسلامی چه بدی دارد که مردم از آن بدشان بیاید؟ مردم از ما بدشان می‌آید و از ما ناراضی هستند.”

اگر امروز از «گفتمان امام» سخن بگوییم، بسیاری از مردم و جوان ها نمی دانند از چه چیزی صحبت می کنیم. خیال می کنند گفتمان امام این است که همدیگر را تکفیر کنیم، تندی کنیم، به دنیای بین الملل حمله کنیم و در داخل به همدیگر بتازیم و بتازیم و بتازیم. این تاختن الان نهادینه شده است. در صورتی که امام در فقه یک مبنای بسیار بزرگ داشتند که بسیاری از مشکلات را حل می کرد؛ ایشان توصیه می کرد که شرایط زمان و مکان در فقه اثرگذار است و رای مجتهد را عوض می کند.  گفتمان امروز ما گفتمان تکفیری است. در گفتمان خود یک صف را خادمین نظام و یک صف را خائنین اسلام می دانیم. در صورتی که همه جناح ها مشکل، ضعف و کمبود دارند. هیچ صف آرایی نیست و در همه جناحها آدم های خوب و بد هست. در داخل و خارج به جان هم افتاده ایم. کسی هم امر به معروف و نهی از منکر نمی کند.

حل شدن این مشکلات از پایین به بالا خیلی هزینه دارد. هزینه آن نابودی اسلام، انقلاب، روحانیت و ایران است. اما اگر از بالا به پایین اصلاح کنیم و تغییرات گفتمانی، عملی و مدیریتی سیاستی را از بالا شروع کنیم مردم سراغمان می آیند. مردم انقلاب شان را دوست دارند. نظام اسلامی چه بدی دارد که مردم از آن بدشان بیاید؟ مردم از ما بدشان می آید و از ما ناراضی هستند. برگرفته از سایت جواران وابسته به باندهای خانواده خمینی

اینرا هم بخوانید

تلفن با ارز نیمایی وارد و با قیمت ارز در بازار آزاد به فروش میرسد.۷۰ هزار میلیارد تومان درآمد برای وارد کنندگان

بورس نیوز نوشت:از آنجا واردات تلفن همراه زیر ۳۰۰ دلار با ارز نیمایی وارد می …