عطاءالله مهاجرانی: “اگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نبود، تروریسم منطقه را بلعیده بود”!!

مهاجرانی از مقامات سابق جمهوری اسلامی، وزیر ارشاد دولت خاتمی از حامیان و بانیان حکومت تروریسم اسلامی در ایران در دهه ١٩٨٠ میلادی است. وی در طول بیش از چهار دهه از قدرت گیری جمهوری اسلامی همکار و شریک جرم و یکی از متهمان سرکوب مردم ایران توسط رژیم است. وی از آملان و آمران  و بنیانگذاران حکومت سانسور وسرکوب در دروه صدارتش بر وزارت ارشاد در دوره خاتمی بوده است.

وی سالهاست لندن نشین شده و از لندن به دفاع از جمهوری اسلامی و حمایت از تروریسم اسلامی ادامه میدهد. دفاع وی از قاسم سلیمانی و سیاستهای منطقه ای سپاه، دفاع از تروریسم جمهوری اسلامی و تقلا و تلاش برای “کسب مشروعیت” برای حکومت ترور و اعدام در خارج کشور می باشد.

جمهوری اسلامی بنیانگذار و از حامیان تروریسم اسلامی در منطقه می باشد. سپاه پاسداران بازوی نظامی حکومت تروریسم اسلامی و سرکوب است.تروریسم جمهوری اسلامی دهه ها قبل از ظهور تروریسم اسلامی داعش، برادر ناتنی رژیم در منطقه، مشغول جنایت و آدمکشی می باشد. مهاجرانی خود محصول حکومت تروریسم اسلامی و از مدافعان حکومت ترور و جنایت است.

مهاجرانی و باندهای دور برش که در “حلقه اصلاح طلبان حکومتی” جا خوش کرده اند؛ از دلالان و لابی های سیاسی مهم جمهوری اسلامی در خارج کشور است. وی در مصاحبه با بی بی سی از سپاه پاسداران و قاسم سلیمانی و از دخالت سپاه پاسداران رژیم در منطقه در حمایت از تروریسم اسلامی، دفاع می کند.مهاجرانی و خیل کوچ کرده گان حکومت به خارج؛ لابی ها و حامیان جمهوری اسلامی در خارج کشور میباشند.

لابی ها و نمایندگان جمهوری اسلامی در خارج کشور، از جمله مهاجرانی به خاطر دفاع علنی و آشکارشان از تروریسم و فعالیتهای تروریستی سپاه؛ به خاطر شرکت و دست داشتن در جنایات دهه اول و دوم روی کار آمدن رژیم، در زمره آمران و حامیان تروریسم اسلامی و حکومت زندان و اعدام هستند.بساط اینها در خارج کشور باید برچیده شود.

محمد شکوهی

٢٦ دی ماه ١٣٩٩، ١٥ژانویه ٢٠٢١

اینرا هم بخوانید

زمزمه‌های افزایش قیمت بنزین از سال آینده- محمد شکوهی

خبرگزاری حکومتی ایلنا خبر از برنامه‌ریزی دولت برای سه‌نرخی شدن بنزین داده و نوشته: “آنچه …