عظیم مطور: در حكومت هار اسلامى “جوانى كنيد”

آذری جهرمی وزير ارتباطات به مناسبت ١٦ آذر روز دانشجو در توئيتر خود نوشت:
دانشجویان عزیز روزتون مبارک. یک توصیه کوچک: «جوانی کنید».

در حاكميت رژيم هار اسلامى چه كسانى جوانى ميكنند؟ دانشجويانى كه به جرم اعتراض به جرم و جنايت حكومتيان مفتخور اسلامى در زندان به سر ميبرند و يا توسط بسيجيان و سپاهيان چماق بدست مورد ضرب و شتم قرار میگیرن و يا حتى آنانكه جانشان را در حياط دانشگاه و كف خيابان از دست دادند، ” جوانى كنند” . جوانانی که در طول این چهاردهه هزاران هزار اعدام و زندانی شدند؟به جنایتکارانه ترین وجهی با آنان در کوی دانشگاه برخورد شد؟ جوانانی که هزار هزار در سالهای گذشته ستاره دار شدند و از تحصیل محروم شدند؟ دانشجویی که حق کوچکترین آزادی بیانی ندارد؟

دختران جوان دانشجویی كه حق انتخاب حتی پوشش خود را ندارند؟ جوانانی که بدلیل جداسازی و قوانین کثیف حکومت از حق رابطه با یکدیگر هم ممنوع شده اند؟
دانشجویانی که هست و نیست شان را مفتخوران حاکم نابود کرده اند؟ جوانانی که پس از پایان تحصیل هم آینده روشنی ندارند؟ خجالت بکشید و شرم کنید که به دانشجویان به مناسبت ۱۶ آذر تبریک میگویید.

اما دانشجویان و میلیون ها جوان دیگر میخواهند جوانی کنند. و از هر فرصتی برای جوانی کردن استفاده میکنند اما با دور زدن قوانین اسلامی و علیرغم میل شما حکومتیان. جوانانی که برای کسب حق جوانی دست به خیزش میزنند، و علیه حکومت آقای جهرمی و سایر جنایتکاران و دزدان حاکم قد علم میکنند. جوانانی که برای استفاده از حق جوانی باید از اسلام و قوانین اسلامی و سنت های اسلامی خود را خلاص کنند تا بتوانند نفس بکشند.

جوانانی که عزم جزم دارند و راهی جز سرنگونی شما جانیان فاسد ندارند. و نه فقط جوانان بلکه ۸۰ میلیون مردم برای اینکه «زندگی کنند» باید دشمنان زندگی را بزیر بکشند.

اینرا هم بخوانید

Hollow operation, Hollow regime- Bahram Soroush

April 15, 2024 The Islamic Republic’s drone and missile attack on Israel was not a …