فرمانده ارتش رژیم:همه‌پرسی در کردستان عراق “قابل پذیرش” نیست!

ایسنا:سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح حکومت گفته است:همه‌پرسی در کردستان عراق قابل پذیرش نیست/هردرگیری جدید پای متجاوزان را به منطقه باز می‌کند. طرح موضوع برگزاری همه‌پرسی در کردستان عراق را سرآغازی بر پدید آمدن مشکلات و چالش‌های جدید در این منطقه دانست و تاکید کرد: این موضوع به هیچ وجه قابل پذیرش همسایگان عراق نبوده و حفظ استقلال و یکپارچگی عراق به نفع تمام اقوام ، مذاهب و بخش های مختلف این سرزمین است.

وی با اشاره به بروز اختلاف و تنش بین برخی کشورهای منطقه و ایجاد صف‌بندی و جبهه‌بندی‌های جدید میان کشورهای عربی گفت: توصیه جمهوری اسلامی ایران چه برای عراق و چه برخی اختلافات دیگر در حاشیه خلیج فارس مفاهمه و گفت و گو در فضایی به دور از خشونت و دودستگی است.

وی خطاب به آمریکا و قرا دادن سپاه در لیست سازمانهای تروریستی گقت: همردیف شمردن سپاه با گروه‌های تروریستی و جاری کردن تحریم‌های مشابه آنان برای سپاه ریسک بزرگی برای امریکا و پایگاه ها و نیروهای مستقر آن‌ها در منطقه است.

وی با اشاره به توصیه مجامع قانونگذاری امریکا برای در نظر گرفتن احتیاط و عمق بیشتر نسبت به تصمیم‌گیری در خصوص اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران تاکید کرد: قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران دفاعی است و هرگز قابل معامله و مذاکره در هیچ سطحی نیست.

 

 

اینرا هم بخوانید

وفا احمدپور و دانیال مقدم، دو خواننده رپ، بازداشت شدند

وفا احمدپور و دانیال مقدم، دو خواننده رپ، بازداشت شدند.بر اساس گزارش‌های دریافت شده از …