مردم برازجان علیه بی آبی دست به تجمع زدند

مردم برازجان در ادامه اعتراضات چند هفته گذشته خود، امروز یکشنبه ۳۱ تیرماه در اعتراض به بی آبی به خیابانها ریختند و با آتش زدن لاستیک جاده در ورودی شهر و بند آوردن ترافیک اعتراضشان را بیان کردند. در روزهای ۱۶ و ۱۷ تیرماه نیز مردم برازجان بدلیل چهارروز قطع آب با شعارهایمرگ بر دیکتاتور، یک اختلاس کم بشه مشکل ما حل میشه، سوریه را رها کن فکری به حال ما کن ودشمن ما همین جاست دروغ میگن آمریکاست، در خیابان های شهر دست به تظاهرات زدند.

بحران بی آبی در بخشهای زیادی از ایران، نتیجه مستقیم سیاستهای جمهوری اسلامیاست. در ماههای گذشته مردم در تعداد قابل توجهی از شهرها علیه بی آبی و همینطور قطع برق، دست به تجمعات اعتراضی زده و خواهان حل معضلات خود شده اند. مردم بدرست حکومت را مسئول این زندگی جهنمی میدانند و در تجمعات خود علیه مقامات و ارگان های مختلف حکومت شعار میدهند.

 

حزب کمونیست کارگری ایران از اعتراضات بحق مردم برازجان و سایر شهرها حمایت میکند و از همه مردم میخواهد که با تجمعات خود حکومت را تحت فشار قرار دهند. تنها در سایه اعتراضات گسترده و سرتاسری است که میتوان جمهوری اسلامی را وادار کرد که برای تامین آب و برق شهروندان جامعه امکانات لازم اختصاص دهد.این اعتراضات مقدمه اعتراضات میلیونی مردم برای سرنگونی حکومت دزدسالار اسلامی است.

 

پیش به سوی اعتراضات و اعتصابات سراسری

 

حزب کمونیست کارگری ایران

۳۱ تیر ۱۳۹۷، ۲۲ ژوئیه ۲۰۱۸

 

اینرا هم بخوانید

Hollow operation, Hollow regime- Bahram Soroush

April 15, 2024 The Islamic Republic’s drone and missile attack on Israel was not a …