مردم کردستان از تجمعات اعتراضی کارگران شهرداری ها حمایت کنید! کارگران شهرداری ها شایسته زندگی انسانی هستند

٧ بهمن ٩٧ جمعی از کارگران شهرداری سروآباد در اعتراض پرداخت نشدن هفت ماه حقوق شان در مقابل ساختمان شهرداری در این شهر تجمع کردند. سه روز از اعتراض کارگران شهرداری سروآباد می‌گذرد  هنوز منتظرند تا مسئولان شهری در خصوص پرداخت مطالبات مزدی آنها کاری انجام دهند. این کارگران که تعدادشان ٤٧ نفر است، در ادامه تجمع اعتراضی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته،  (٢٧ بهمن ماه) نیز در مقابل ساختمان شهرداری تجمع کردند. یکی از کارگران حاضر در این تجمع گفت: دستمزد ما در ٧ ماه گذشته پرداخت نشده و در شرایط فعلی که در آستانه سال نو قرار داریم، نگران افزایش معوقات مزدی و تامین هزینه‌های زندگی خود هستیم.

مسئولان شهری در آخرین روز از تجمع کارگران که هفته گذشته انجام شد، با پرداخت حداقل یک میلیون تومان به هریک از کارگران وعده پرداخت بخشی دیگر از مطالباتمان را دادند و اعتراض کارگران را  موقتا خاتمه دادند. کارگران میگویند؛ حدود ٥ روز از وعده مسئولان شهر سروآباد برای پرداخت حداقل بخش از مطالباتمان می‌گذرد.

کارگران شهرداری سروآبااد!

وعده های پوچ مسئولین مزدور شهرداری ها را باور نکنید. اعتراضات شما با پیگیری و تداوم مبارزه تا گرفتن حقوق هایتان باید ادامه داشته باشد. شما شایسته زندگی انسانی انسان امروز با بالاترین استاندارها هستید. عقب نشینی و باور به وعده های پوچ شهرداری ها  جایز نیست.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران مردم شهر سروآباد را به حمایت و پیوستن به اعتراضات گارگران شهرداری فرامیخواند!

 

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران

٢٨ بهمن ١٣٩٧

١٧ فوریه ٢٠١٩

اینرا هم بخوانید

اطلاعیه حزب کمونیست کارگری به مناسبت درگذشت حسین مرادبیگی 

مطلع شدیم که با نهایت تاسف رفیق حسین مرادبیگی (حه‌مه سور)، از مبارزان و کمونیست‌های …