مقدراتمان را خودمان در دست بگیریم

در حاشیه سونامی گرانی و فقر
لازم نیست روزنامه‌ها را ورق بزنیم! احتیاج نیست به تحلیل و تفسیر کارشناسان در نصیحت دولت”السلام علیکم یا اباعبدالله!” گوش کنیم.تازیانه گرانی را مردم هر روز که چشم باز میکنند بر پیکر در هم شکسته دخل و خرجشان احساس میکنند، در گرسنگی، در بی‌مسکنی و “کویر نشینی”، “گور خوابی!”، “پشت‌بام خوابی” و زباله گردی کودکان و “سالمندان دوره‌گرد” در تشویش روزانه گرانی برق، آب، هزینه بهداشت خانواده و ..و هر آنچه که نامش زندگیست!
احتیاج نیست مقصر را آن دارودسته امنیتی‌ها و حلقه بگوش خامنه‌ای فرض کنیم یا این یکی به ریاست سلاخی که هنوز دستهای خونینش را هم نشسته!
گرانی بیداد میکند و مبلغین این یا آن مافیای حکومتی انگشت اتهام را رو به همدیگر میگیرند، تحلیلهای آبکی و احمقانه صادر میکنند تا خوراک مختصری برای کارشناسان و متخصصین و تحلیلگران رسانه‌های داخل و خارج فراهم کنند ساعتها در موردش روده درازی کنند! و نصیحت کنند و یاوه ببافند و مایه جمع کنند!
تحلیل عجیبی لازم نیست، با نگاه اشاره هم میشود فهمید که یکجا فقر تلنبار شده و جای دیگر ثروت! یک طرف میلیاردها دلار خرج مضحکه غنی‌سازی اورانیوم و به اصطلاح موفقیت اتمی لات‌و‌لوتها و قمه‌کش‌ها میشود، روزمره کاخ های میلیاردی قارچ‌وار سبز میشود، نکبت‌زاده‌ها با گرانترین اتومبیلها در خیابان رژه میروند و از همه مهمتر همین طرف روزانه و با بستن مالیات بر ارزاق عمومی، جیب تهی کارگران و بازنشستگان را سوراخ میکنند و پول انبار میکنند.
و این طرف ما، صف کارگران مزد دریافت نکرده و بیکاران که قبلاًصندوق بیمه بیکاری چپاولشان کرده، معلمان، کارمندان و پرستاران و هرکس که برای داشتن یک ریال جان میکند و عرق میریزد، فرزندان ما که زباله‌گردی میکنند تا معاش خانواری را تامین کنند، سالمندانی که در دوران فرسودگی شان کوچه‌گردی میکنند، گدایی میکنند و یا تا کمر در جستجوی نان سر در سطلهای آشغال کرده‌اند تا سیر شوند.
بله! دیگر تازیانه فقر و ثروت هر ثانیه بر پیکر جامعه ۸۰ میلیونی فرود می‌آید و به ریتم روزانه زندگی در جامعه اسلام زده، اعدام زده، شکنجه زده و کرونا زده تبدیل شده است.
و این شاهراه اسلامی ایست که سران آن به سرعت جامعه را به قهقرای نابودی و تسلیم میکشانند تا علم و کتل اقتدار نظام الهی شان را بر فرق سر بشریت بکوبند.
بله درست است بیکاری و فقر محصول اجتناب ناپذیر نظام سرمایه‌داری است و جامعه مبتنی بر انباشت ثروت نیازمند آن، اما این فرمول به تنهایی جوابگوی آنچه که در ایران اسلامی میگذرد نیست!
مسبب این وضع نه دولت آمریکا است، نه دولت اسرائیل، نه موی برهنه زنان، نه نوید افکاری و لشکر جانباختگان!مسئول حکومت و دولت مردانی هستند که غرق در شادی و ثروت می‌لنبانند! کلیت نظام است، این را هم همه میدانیم.بهای این وضع را باید کسانی بدهند که مسبب آن هستند!متحد شویم، سرنگونشان کنیم به محاکمه‌شان بکشانیم، اموالشان را مصادره کنیم و مقدراتمان را خودمان در دست بگیریم.

انترناسیونال938

اینرا هم بخوانید

“فرقه_ پهلویهه” و انقلاب “زن، زندگی، آزادی”

حکومت سیاه اسلامی در چنبره انقلابی عمیق و اجتماعی دست‌ و پا میزند و با …