مهرنوش موسوی: دروغهای جمهوری اسلامی برای رفع تحریم!

بی بی سی یک کمپین وسیعی را به کمک نظام جمهوری اسلامی برای رفع تحریم ها راه انداخته است. روزهای اول میگفتند برای مقابله با کرونا دارو ندارند. تحریم ها باعث میشود مردم از بی دارویی بمیرند. جواد ظریف خانم موگرینی را مسئول کرده بود اشک تمساح بریزد و از این زاویه رفع تحریم ها را بخواهند. بعدن معلوم شد که حتی داروهای اهدایی دولت فرانسه و هشت تن داروی سازمان بهداشت جهانی را هم به مردم نداده اند و از هواپیما پیاده نشده، سپاه آن را در بازار سیاه کشورهای مجاور فروخته است! از وقتی پزشکان بیمرز و پروژه صد هزار دلاری ساختن بیمارستان صحرایی در نزدیکی اصفهان را جواب و اخراج کردند، دهان مقامات جمهوری اسلامی در خارج بسته و بی بی سی هم فهمید بدجور میشود اگر به بهانه دارو خواهان رفع تحریم از جمهوری اسلامی بشوند. دنیا مقابلشان ده تا فکت میگذارد که دروغ میگویند. که مشکلشان دارو نیست. بسیاری از کشورها هم به ظریف و هم به موگرینی گفتند که اگر ایران دارو لازم دارد، ما حاضریم به این کشور دارو بدهیم. جواد ظریف دید اینگونه نمیشود سر جهان را کلاه گذاشت. هم بی بی سی و هم حکومت جمهوری اسلامی الان تغییر لحن داده میگویند دارو نمیخواهیم. پول نقد میخواهیم. از صندوق بین المللی پول خواستار پنج میلیارد کمک مالی شده اند. هنوز دو ماه از این نمیگذرد که به تعهدات مالی خود همین صندوق بین المللی پول که میگفت باید شما جزو قرارداد ای اف تی اف بشوید تا از پولشویی جلوگیری بشود، پشت کردند. کیهان شریعتمداری نوشت بیائیم جزو قراردادهای شماها بشویم که هر جا پول میفرستیم را کنترل کنید؟
الان لغو تحریم ها خلاصه شده به اینکه به جمهوری اسلامی پول نقد بدهید. بی بی سی مانده چگونه این کلاهبرداری را مشروع جلوه بدهد. راهی که پیدا کرده اند این است که خب نظام از کجا پول بیاورد خرج کارگرها را بدهد تا در خانه بنشینند!


یعنی الدنگ تر و بیشرف تر از این رسانه در جهان وجود ندارد. خودشان قشنگ میدانند که جمهوری اسلامی روی یک بودجه میلیاردی در صندوق خامنه ایی خوابیده است. مجلس همین چندی پیش یک بودجه میلیاردی به سپاه قدس داد. الان راه افتاده اند به اسم کارگران ایران میخواهند از صندوق بین المللی پول پنج میلیارد بگیرند، یک قرانش صرف قرنطینه مردم نخواهد شد. دروغ محض است. تمام این پول صرف سرپا نگهداشتن نظام جمهوری اسلامی و تروریسم منطقه ایی اش میشود. جالب اینجاست که از یک طرف ظریف گریه میکند که پول صندوق بین المللی پول را برای مقابله با کرونا میخواهد، از طرف دیگر با قلدری میگویند حاضریم برویم مردم غرب را نجات بدهیم و نشانشان بدهیم چگونه ایران کرونا را شکست داد!


باید دست این کمپین و این کلاهبرداری ظریف و همپالگیهای بین المللی اش را رو کرد!

اینرا هم بخوانید

Hollow operation, Hollow regime- Bahram Soroush

April 15, 2024 The Islamic Republic’s drone and missile attack on Israel was not a …