مینا احدی از طرف ستاد مردمی مبارزه با کرونا در ایران: “من به نمایندگی از کادر درمان لنگرود از شما و از همه دوستان تشکر میکنم”

کمک های شما بسیار موثر است!

این عنوان نامه ای است‌که روزگذشته (۹ فروردین ۱۳۹۹) ستاد مردمی مبارزه با کرونا در ایران پس از ارسال کمک مالی برای دوستان در ایران از سوی این عزیزان در لنگرود دریافت کرده است. متن نامه چنین است.

«این جانب ….هیئت مدیره کانون بازنشستگان بهداشت و درمان شهرستان لنگرود مبلغ ۱۲۰/۰۰۰/۰۰۰ریال از محل کمکهای ایرانیان خارج از کشور از خانم …..بابت قسمتی از خرید وسایل مورد نیاز بیمارستان امینی لنگرود در تاریخ هفتم فروردین نود و نه دریافت نمودیم. با تشکر از آقای …. و سیما خانم ( یکی از اعضای ستاد) و دیگر دوستان که همراه بودن و به امید دیدار این دوستان . مرسی که به یادمان بودین، سپاس از لطف و بزرگواری شما. »

ستاد مردمی مبارزه با کرونا در ایران بزودی لیست کامل کمکهائی که گرفته و ارسال کرده است را منتشر می کند. این کمک رسانی یک اقدام‌مهم برای نجات جان انسانها و همچنین یک نمونه خوب ابراز همبستگی با مردم ایران است. ستاد مقابله با کرونا باز هم دست یاری بسوی شما دراز میکند و از همگان میخواهد کمک کنند. این نوع کمکها زندگی نجات میدهد.

مینا احدی از طرف ستاد مردمی مبارزه با کرونا در ایران

۱۰ فروردین ۱۳۹۹

برای اهدا کمک های مالی خود از سه طریق می توانید اقدام کنید

پی پل که نیاز به یک اکانت دارید. لطفا روی لینک زیر فشار دهید:

https://www.paypal.me/stopcorona?locale.x=sv_SE

شماره حساب در آلمان:

International KampagnezurVerteidigung von Frauenrechteim Iran, e.v.
DE36 4401 0046 0856 9154 69
BIC: PBNKDEF

برای دوستانی که در سوئد هستند کمکهای مالی خود را می توانید از طریق شماره تلفن زیر و با استفاده ازSwishارسال دارند. در پیام لطفا بنویسید Corona:
0707432547

کانالستاد مردمی مبارزه با کرونا در ایران را لطفا در تلگرام دنبال کنید. ما در این کانال اخبار و گزارشات مربوط به کرونا و گزارشات مربوط به کمک های شما را انتشار می دهیم. شما نیز می توانید با تهیه یک ویدئو از زبان خود تجربیات این دوران برای دیکران بازگو کنید. ما تصمیم داریم که این ویدئو ها را تحت عنوان “کرونا از زبان شما” انتشار دهیم.

آدرس کانال: t.me/Iran_Corona_2020
تماس با ما:@stop_corona

اینرا هم بخوانید

Hollow operation, Hollow regime- Bahram Soroush

April 15, 2024 The Islamic Republic’s drone and missile attack on Israel was not a …