نسان نودینیان: جمعه ٢٤ ژانویه (٤ بهمن) تظاهرات ضد امپریالیستی مقتدی صدر و احزاب اسلامی!

مقتدی صدر میگوید؛ جمعه ٢٤ ژانویه (٤ بهمن) موعد برگزاری تظاهرات میلیونی علیه آمریکا در عراق خواهد بود.
اسلامی ها، حشدشعبی، هیئت حاکمه عراق، جمهوری اسلامی و ضد امپریالیستها، علیه مردم ناراضی و معترض علیه انقلاب در میدان تحریر، بغداد، نصر، بصره، کربلا و نجف و… به صف شده اند.
حمایت اوباش اسلامی از جمله؛ «هادی العامری»، رئیس ائتلاف «الفتح» دبیر کل (کتائب سیدالشهداء، گروه‌های عضو الحشد الشعبی و حاضر در ائتلاف الفتح)، «قیس الخزعلی»، دبیر کل «عصائب اهل الحق»، «اکرم الکعبی»، دبیرکل جنبش «النجباء» و معاون جنبش «الصادقون» برای حضور در این فراخوان.
از تظاهرکنندگان خواسته شد فقط با پرچم عراق شرکت کرده و شعار “نه شرقی نه غربی” سر دهند.
توطئه مشترک مقتدی صدر و جمهوری اسلامی اینبار با شعار “نه شرقی نه غربی” از طویله اسلام سیاسی و جمهوری اسلامی آبشخور شده. بازمانده ضد امپریالیستی خمینی و خامنه ای است.
اسلامی ها، حشدشعبی، هیئت حاکمه عراق، جمهوری اسلامی و ضد امپریالیستها، علیه مردم ناراضی و معترض علیه انقلاب در میدان تحریر، بغداد، نصر، بصره، کربلا و نجف و… به صف شده اند. سوالهای زیادی از امروز تا ٢٤ ژانویه پیش رو است!. آیا تظاهرات و عربده کشی اسلامی ها میتواند تب گرم و خروش انقلاب مردم را که از یکم اکتبر ٢٠١٩ شروع شده و از ١٩ ژانویه در نصر اوج جدید و خروشانتری گرفته است را به عقب مبراند!؟ انقلاب میدان تحریر چه میگوید؟! منابع آگاهی میگویند که اوج گیری اعتراضات که از ١٩ ژانویه در نصر شروع و در بغداد و میدان تحریر و چندین شهر همزمان اوج گرفت جوابی است به اسلامی ها! نشانه ای از آمادگی و در میدان ماندن مردم معترض و انقلابیون است!
باید هوشیار بود و وقایع بسیار مهم در عراق را رصد و در صف مردم معترض و انقلابی ایستاد.
نسان نودینیان
٢٣ ژانویه ٢٠ بیست

اینرا هم بخوانید

اطلاعیه حزب کمونیست کارگری به مناسبت درگذشت حسین مرادبیگی 

مطلع شدیم که با نهایت تاسف رفیق حسین مرادبیگی (حه‌مه سور)، از مبارزان و کمونیست‌های …