نسرین رمضانعلی: جمهوری اسلامی شراره الیاسی را اعدام کرد, میگویند کیس شراره الیاسی عین کیس شهلا جاهد است

جمهوری اسلامی شراره الیاسی را اعدام کرد
میگویند کیس شراره الیاسی عین کیس شهلا جاهد است!

خبر اعدام شراره برای همه غافگیرانه بود. به محض پخش خبر، دهها فعال علیه اعدام، فعالین کارگری و مدنی، چهرهای خوشنام شهر سنندج وارد عمل میشوند.

ابتدا در مقابل منزل خانواده مقتول ” کاوه غلام ویسی” جمع میشوند. و از این خانواده تقاضا ی لغو این حکم ضد انسانی میشوند.

در به روی فعالین باز نمیشود، اما با صدای بلند صحبت میکنند. با اعدام شراره فرزندشان زنده نخواهد شد. یکی از فعالین با چشمانی که اشکهایش سرازیر است، میگوئید درد و زخمی که بر دل دارید را میتوانیم درک کنیم. اما حق حیات را از انسانی دیگر نگیرید.

فعالین علیه اعدام در نیمه شب به طرف زندان مرکزی شهر حرکت میکنند. ساعتها و شاید دقایق آخر این اقدام وحشیانه است. تلاش فعالین برای نجات جان شراره به همراه خانواده شراره الیاسی همچنان ادامه دارد.

این بار حکومت اوباشی در حمایت از خانواده مقتول عین گرگ هار مستقر کرده بود. و اوباش مسلح که جرات جمله به مردم را نداشتند، این اوباش تحت نام خانواده مقتول به مردمی که تجمع کردند حمله میکنند. حمله به زنان و مردانی که بشریت متمدن را سالهاست در شهر سنندج نمایندگی میکنند. با این اوصاف مردم سعی میکنند با آرامش خانواده مقتول را درک کنند. و آنها را به آرامش دعوت میکنند.

شراره اعدام شد! حق زندگی را از یک انسان جمهوری اسلامی گرفت!

اما من همچنان به این عکس خیره ام و از صبح دلم طاقت نمیگیرد. با نزدیکان و دوستانی تماس میگیرم. یکی از این دوستان میگوئید نسرین جان کیس شراره عین کیس شهلا جاهد بود. به این جمله کیسش عین شهلا جاهد بود، یعنی چه؟

کاوه غلام ویسی بقتل میرسد، معلوم نیست چگونه! شراره و همسرش دستگیر میشوند. همسر شراره آزاد میشود و شراره بعد از 5 سال زندان و شکنجه و تحقیر توهین اعدام میشود!سوالی هست چند صد کیس دیگر مثل شهلا جاهد و شراره الیاسی در زندانها هستند و چه مظلومانه با گذشت سالها در زندان اعدام میشوند.

برای پایان دادن به آدمکشی جمهوری اسلامی باید حکومت آدمکشان اسلامی را به زیر کشید. راه دیگری نیست.
نسرین رمضانعلی

اینرا هم بخوانید

Hollow operation, Hollow regime- Bahram Soroush

April 15, 2024 The Islamic Republic’s drone and missile attack on Israel was not a …