نقش اجنه! یاشار سهندی

“یکی از آخوندهای حوزه علمیه (محمد شجاعی) «اجنه» را از عوامل برانگیختن اعتراضات سراسری دانست.”
فکر نکنید ایشان چِرت گفته، از اجنه کارهای زیادی برمی آید. لشکری از ایشان در خدمت حضرت سلیمان بودند و قالی حضرت را ایشان بافتند. بنای تخت جمشید، اهرام مصر، نقش کوه بیستون وکولوسئوم رم باستان را، ایشان زحمت ساخت شان را کشیده اند. هیچ بعید نیست همین ورزشگاههای جام جهانی2022 قطر، نه کارگران خارجی با شش هزار و پانصد کشته، بلکه اجنه ساخته باشند.خدا را چه دیدید!


کلاً اجنه بر دو دسته اند. یا مسلمانان یا کافرند.
مبرهن و واضح است که همه جنهای مسلمان، شیعه هستند. در واقعه غدیر خم شاهد ماجرا بودند. پادشاه ایشان در “روز واقعه” در صحرای کربلا، به اسم زَعفَر یک لشکر از جنیان زره پوش را به خدمت امام آورد، اما امام حسین کمک ایشان را رد کرد. البته در این روایت شک و تردید میان علما و فضلاست. اگر ایشان به کمک حسین بن علی نیامده بودند چگونه 72 تن توانستند از لشکریان یزید هزار هزار بکشندکه خون صحرا را بگیرد؟ شاید هم این جنیان منافق بودند. چنانکه سلمان فارسی روایت کرده خود دیده امام اول شیعیان، با وجود آنکه نماینده رسمی نزد جنیان داشته اما با دسته ای از ایشان به قتال پرداخت، هیچ بعید نیست روز عاشورا، نزدیکهای صلات ظهر، پادشاه جنیان، جن زده شده و از کشتار یزدیان دست کشیده. این را خدا عالم است!
هر چه که هست جن ها این روزها زیاد تو و دست پای حکومت اسلامی می لولند و چوب لای چرخش می گذارند. در شیوع کرونا هم دیدیم که لشکر جن موجبات شیوع آن ویروس لائیک را فراهم آورده بودند. تقصیر هم ندارند؛ این بیچاره ها خانه و کاشانه شان بیابانها و جنگلها بوده اما استکبار جهانی با نابودی محیط زیست، زیستگاه طبیعی ایشان را بهم ریخته و سبب تداخل زندگی اجنه و آخوندها شدند.اما ظاهرا ایشان هم دچار فَرگشت ( تکامل سابق) داروینی را از سر گذرانده و شهر نشین شده اند. خدایا توبه!


بهرحال جن مسلمان را با یک بسم الله گفتن میشود راندش. از آنجا که اجنه از آهن بدشان می آید کافیست یا سوزن تو جیب تان بگذارید یا یک سنجاق قفلی به گوشه ای از لباستان قفل کنید.این روش کار همان بسم الله را میکند.
اما، امان از جن کافر! صد بسم الله و قول هو الله هم زیر لب بگوید با آن پاهای گرد و چشمان ازرق و شکم برآمده شان تو چشم شما زل میزنند و هیچ از جایشان تکان نمی خورند. همین دسته آخر هستند که کار دست حکومت اسلامی دادند. اما از آنجای که خدا تو قرآن گفته دشمنانش را از میان احمقها بر می گزیند، جنیان کافر نمی دانند با اینکارشان زمینه ظهور امام زمان را فراهم میکنند و آنوقت….؛ خدایا آن جمعه موعود را نیاور!
محمد شجاعی، که دانش‌آموخته(!؟) رشته فلسفه و حوزه است تاکید کرده: «ما هر چقدر به ظهور [امام زمان] نزدیکتر بشویم، ریزش‌مان بیشتر است. برای امام زمان کم می‌مانند. “


حال تا ظهور حضرت در جمعه موعود چند صباحی، به درازای روزی که خورشید خاموش شود، چیزی نزدیک شش میلیارد سال فرصت داریم که مانند انسان زندگی کنیم؛بدون جن، آخوند و دیگران! پس بهتر است زودتر حکومت اسلامی را سرنگون کنیم؛ و آخوندها با اجنه هایشان را به دنیای مردگان تاریخ بفرستیم.

اینرا هم بخوانید

اول مه فرصتی برای ابراز چپ اجتماعی- یاشار سهندی

میثاقی در شش بند از سوی هشت تشکل کارگران، بازنشستگان، دادخواهان، پرستاران و زنان به …