نماینده مجلس اسلامی: “سیل ما را هم خواهد برد” . “جنگل ها را غارت کردیم، کوه خواری و جنگل خواری کردیم. در مسیر رودخانه خانه ساختیم. این پول خون کودکان و زنان بود”

خشم و اعتراضات مردم بحدی رسیده است که دست اندرکاران حکومت اسلامی دیگر قادر به لاپوشانی آن نیستند و نمیتوانند وحشت خودرا از سرنگونی محتوم حکومتشان با سیل انقلاب مردم پنهان کنند. روز یکشنبه ١٨ فروردین نماینده گنبد کاووس در مجلس اسلامی اعتراف کرد که جمهوری اسلامی عامل و علت اصلی ویرانیها و لطمات سیل اخیر است و در مورد خشم مردم هشدار داد. به گزارش خبرگزاری فارس قرجه طیار نماینده گنبد کاوس از جمله چنین گفت “.. این باران، رحمت است ولی چرا این رحمت بر مردم زحمت شد. این ما بودیم که خانه رود را غصب کردیم و موجب سیل شدیم. جنگل‌ها را غارت کردیم، کوه‌خواری و جنگل‌خواری کردیم و در مسیر رودخانه خانه ساختیم. شهرداری‌ها حریم فروختند و این پول خون کودک و زنی بود که قرار بود در آینده سیل آنها را ببرد. ..آقای رییس جمهور و نمایندگان مجلس! همه متهم هستیم. اگر به خود نیاییم سیل ما را هم خواهد برد.. همه ما متهم هستیم، اگر به خود نیاییم و درصدد اصلاح روش و امور نباشیم سیل ما را هم با خود خواهد برد، شاخه‌ای که روی آن نشسته‌ایم با بی‌تدبیری و سهل‌انگاری تماشا می‌کنیم که موریانه‌های فساد و بی‌بصیرتی چطور دارند، می‌جوند و می‌خورندش، اما هنوز هم مشغول توجیه تقصیرات خود هستیم و هر کس سعی می‌کند از زیر بار مسئولیتی که حقوق برای انجام آن می‌گیرد، شانه خالی کند.”

سیل همچنان در مناطق مختلف ایران دارد با ویرانیها لطماتش زندگی مردم را قربانی میکند. مردم به چشم خویش دیده اند و می بینند که سیاستهای مخرب و چپاولگرانه حکومت و دست اندرکارانش عامل اینهمه رنج و تلفات شده است. حتی کمکهای مردمی به سیل زدگان را غارت میکنند. امروز جامعه ایران یک پارچه از فضای همیاری و همبستگی مردمی از یک طرف، و خشم گسترده علیه حکومت اسلامی سرمایه داران میجوشد. امروز تمام مردم به چشم خویش می بینند که حتی برای نجات جنگلها و کوهها و رودخانه ها جمهوری اسلامی باید سرنگون شود. نباید بگذاریم این حکومت از پس لرزه سیل جان سالم بدر ببرد. امنیت و آرامش و زندگی انسانی حق مسلم تک تک مردم است. حکومت اسلامی و کل دارودسته مفتخوران حاکم همه اینها را از مردم سلب کرده اند. با مبارزه و همبستگی و انقلاب خویش میتوانیم جامعه ای شاد و انسانی و آزاد را پایه ریزی کنیم.

اینرا هم بخوانید

گامهای عملی برای پیشروی انقلاب

گفتگوی شهلا دانشفر با کاظم نیکخواه در برنامه سازمانده شهلا دانشفر: قبلا از اینکه در …