نماینده مجلس: تجاوز کردم، خوب کردم، دلم خواست !

سلمان خدادادی از مهره های مهم سپاه در سرکوب دهه شصت در آذربایجان و نماینده مجلس شورای اسلامی از شهر ملکان  در دادگاه رسیدگی به جرم تجاوز به زهرا نویدی پور در مهر ماه ١٣٩٧گفت : تجاوز کردم، خوب کردم دلم خواست!

رنج نامه زهرا نوید پور : “یکی از نیروهای وزارت اطلاعات بمن گفت: دنبال کار هستی، میتونی با ما رابطه جنسی داشته باشی، این هم یک کار است، یا برو یک تابلو تهیه کن بنویس ، تن فروش بچسبان در خانه ات و از این طریق پول در بیار”.

این پاسخ مشتی لمپن اسلامی به یک دختر جوان هست که برای کار به دفتر سلمان خدادادی رفته و او به زور به وی تجاوز کرده و سپس وقتی دهان باز کرد و شکایت کرد، او را سر دواندند، و اگر چه درمهر ماه ١٣٩٧ سه جلسه دادگاه بدلیل پیگیری های زهرا در تهران تشکیل شده و شعبه ١ دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی بابایی به این شکایت مجبور شده رسیدگی کند، در سومین جلسه دادگاه سلمان خدادادی با پنج وکیل آمده و زهرا تنها، سلمان خدادادی در همان جلسه عصبانی شده و میگوید تجاوز کردم دلم خواسته … قاضی به قید وثیقه خدادادی را آزاد میکند و به زهرا قول میدهند پرونده را پیگیری کنند، اما بعد از چند هفته وقتی خبری از آنها نشده و زهرا همواره مورد تهدید بوده به او میگویند کل ماجرا را فراموش کن و برو دنبال زندگی ات! و زهرا باز کوتاه نمی آید. او در یک نامه نوشته این چه مملکتی است، اگر اسلام اینست من دیگر آنرا قبول ندارم و کشور وشهری که نتواند امنیت و آسایش یک زن را فراهم کند، پس باید نابود شود…

او را کشتند و میخواهند فضا را ساکت کنند و بروند. نباید گذاشت این فاجعه و جنایت را پرده پوشی کنند. از زهرای شجاع دفاع کنید. طومار اعتراضی را امضا کنید!

https://bit.ly/2TLJbJm

انترناسیونال 799

مینا احدی

 

 

اینرا هم بخوانید

دهان شماها را باید گل گرفت! و این امر زنان است!

حسین نژاد استاندار خراسان شمالی: «به این زنها رو بدهید کل کشور را تصرف میکنند.» …