نه به تجاوز! چه کسی زهرا نوید پور را کشت!

زهرا نوید پور دختر ٢٨ ساله در ملکان، که چهار سال قبل قربانی تجاوز سلمان خدادادی شد، شجاعانه و یک تنه، علیه تجاوز ایستاد و جنبشی را شروع کرد، که متاسفانه ، بهای آن از دست دادن زندگیش بود.
ما موظفیم نگذاریم صدای این اعتراض مهم خاموش شود. ما علیه تجاوز به زنان که متاسفانه در حکومت اسلامی قانونی و رسمی و شرعی و الهی است، بپا خاسته و اعلام جرم میکنیم. هیچ کس حق ندارد به حریم خصوصی زنان تجاوز کرده و به آنها تعرض کند.
ما امضا کنندگان این نامه خواهان روشن شدن علت مرگ زهرا نوید پور هستیم!
ما همراهی مقامات مختلف حکومت اسلامی از مجلس تا دولت، و یا شورای نگهبان حکومت اسلامی با متجاوز سلمان خدادادی را بشدت محکوم کرده و خواهان روشن شدن همه جوانب این ماجرا هستیم.
ما اعلام میکنیم که جنبشی که زهرا به آن دامن زد باید گسترده تر شده و باید همه زنانی که بهر دلیل و در هر شرایطی قربانی تعرض و تجاوز شده اند، شروع به افشا گری کرده و کیفرخواست خود علیه حکومت تجاوز و شکنجه را اعلام کنند.
امضا کنندگان:
١/ مینا احدی
٢/ شیرین نجفی
٣/ لیلا میرغفاری
مسعود اخترانی تهرانی ٤/
٥/ کاوه طاهری
٦/ مجید عزیزی از زندان عادل آباد شیراز
٧/ محبوبه سیاهمردی
٨/ سیما بهاری
٩/ سوسن صابری
/١٠ فریده آرمان
١١/ نازنین برومند
١٢/ فرنوش عقیلی
١٣/ مینا مینایی
١٤/ شهناز مرتب
١٥/ سهیلا خسروی
١٦/ شایسته طاهر خانی
١٧/ پروین معاذی
١٨/ سحر ادیب
١٩/ محمد نعمتی
٢٠/ خلیل احدی
٢١/ مهین کابلی
٢٢/ سارا جوادی
٢٣/ شهلا خباززاده

این یک طومار اعتراضی مهم است . نه فقط امضا کنید، بلکه فعالانه امضا جمع کنید. باید هزاران امضا بر علیه تجاوز و برای پیگیری پرونده زهرا نوید پور جمع کنیم. زهرا با شجاعت علیه تجاوز حرف زد و او را کشتند امروز وظیفه ما دفاع از او است!

اینرا هم بخوانید

Hollow operation, Hollow regime- Bahram Soroush

April 15, 2024 The Islamic Republic’s drone and missile attack on Israel was not a …