نگرانی های خامنه ای از” استحاله فرهنگی،هوش مصنوعی تا شناخت دشمن”!

خامنه ای روز چهارشنبه ٢١ تیر با مبلغان و طلاب حوزه‌های علمیه دیدارکرد. وی ضمن تکرار نگرانی هایش از اوضاع فعلی و خطرات دشمن؛ در باره اهمیت کار مضاعف حوزه های علمیه؛ در این اوضاعی که حکومت در آن قرار دارد، پرداخت.بخشی از صحبتهای وی برگرفته از فارس ضمیمه است.

*”با اطلاعاتی که به من میرسد از جهات مختلف، نسبت به تبلیغ نگرانم”. اگر در حوزه از اهمیت تبلیغ غفلت شود دچار استحاله فرهنگی می‌شویم.

*پشت صحنه تبلیغات دشمن را بشناسید .تبلیغ در دوره‌ پسا اینترنت و هوش مصنوعی اهمیت مضاعف دارد.مبارزه امروز ما تمدنی و جهانی است. با شناخت پشت صحنه تبلیغات دشمن، به مبانی فکری جبهه مقابل حمله کنید.

 *امروز خوشبختانه آسیب‌پذیری غرب از همیشه بیشتر است.صف‌آرایی دو جبهه نظام اسلامی و لیبرال دمکراسی غرب در صحنه‌ی جنگ تبلیغاتی.مبارزه، مبارزه‌ی تمدنی و جهانی است. بدانیم با کی مواجهیم. و…

*در این آشفته بازار صداهای مختلف فضای مجازی و تکثر رسانه‌ای، صدای انتقال معارف نسلی و خانوادگی در انزوا قرار گرفته است.»

*«امروز نگاه رائج در حوزه‌های علمیه این است که تبلیغ در مرتبه‌ی دوم قرار دارد، مرتبه‌ اول چیزهای دیگر است مقامات علمی و امثال اینها؛ … ما از این نگاه باید عبور کنیم؛ تبلیغ مرتبه‌ اول است.» 

*وی در آخر برضرورت ایجاد یک کانون عظیم حوزوی (ابتدا در حوزه علمیه قم سپس در حوزه‌های بزرگ دیگر) برای گسترش کمی و ارتقای کیفی و علمی تبلیغات دینی تاکید کرد.

اینرا هم بخوانید

خامنه ای با اعلام ٥ روز عزای حکومتی؛ اعلام کرد مخبر در مقام مدیریت قوه‌ مجریه قرار میگرد

*خامنه ای ضمن اعلام پنج روز عزای حکومتی بدنبال کشته شدن رئیسی، اعلام کرد، “محمد …