هەژار علی پور: اقلیم کردستان حیاط خلوت تروریستهای جمهوری اسلامی & اقلیم کردستان مرکز تروریستهای جمهوری اسلامی!

اقلیم کردستان حیاط خلوت تروریستهای جمهوری اسلامی!!

جمهوری اسلامی مشغول سازماندهی عملیات تروریستی در مرزهای خارج کشور مخصوصا در اقلیم کردستان است. اقلیم کردستان به حیات خلوت تروریست‌های جمهوری اسلامی و سپاه قدس و اطلاعات تبدیل شده بطوریکه به داخل پارلمان کردستان هم نفوذ پیدا کرده‌اند و تهدیدی جدی برای امنیت و جان شهروندان در اقلیم و همچنین می‌تواند سیاست ترور و حذف فیزیکی اعضا و کادرهای احزاب اپوزیسیون کُرد ایرانی و حتی فعالان و خبرنگاران سیاسی و حقوق بشری را بهمراه داشته باشد.

با سرکار آمدن ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور قاتل، تروریسم جمهوری اسلامی و با فرمان رئیسیِ جلاد برای تدارک ترور و ارعاب علیه مخالفین و مخصوصا احزاب اپوزیسیون تیم‌های ترور از ایران و مزدوران محلی و حتی از حزب الله لبنان را در اقلیم کردستان و در شهرهای عراق سازماندهی میکند.

احزاب و فعالان سیاسی و حقوق بشری باید با فشار به دیده بان حقوق بشر Human Rights in Iran-Amnesty International حقوق بشر در ایران- عفو بین الملل، این جنایات جمهوری اسلامی را و نفوذ گستردەاش در اقلیم کردستان برای طرح ترور و آدم ربایی و کشتار علیه مخالفین و پناهندگان سیاسی که در احزاب و نهادهای حقوق بشری در اقلیم کردستان فعالیت دارند گوشزد کنند.

عفو بین الملل باید به پارلمان و مقامات اقلیم کردستان هشدار جدی داده و هر گونه تهدید علیه احزاب و فعالین سیاسی از سوی جمهوری اسلامی متعاقبا با واکنش سازمان ملل و اقدامات پیشگیرانه حقوقی و قضایی علیه اقلیم کردستان میانجامد.

مقامات حکومت اقلیم و احزاب در قدرت این منطقه در ناامن کردن اقلیم کردستان و مماشات و همسویی با حکومتی که در انزار دنیا به حکومت تروریستی شناخته شده است روابط تنگاتنگی از دیرباز با این رژیم داشتەاند و مسئول و به نحوی شریک جرم محسوب می‌شوند و باید پاسخگوی افکار عموم باشند. باید هر گونه دخالت حکومت داعش ایران و اقدام به ترور و حذف و آدم ربایی حکومت جنایتکار اسلامی ایران در اقلیم کردستان از سوی همه احزاب و سازمانهای سیاسی و حقوق بشری و همچنین مردم آزادیخواه و برابری طلب قاطعانه محکوم و پاسخ محکم و کوبندەای بگیرد و خواهان شناسایی عاملان و محاکمه تروریستهای قاتل “موسی باباخانی“ و دیگر قربانیان تروریسم اسلامی و اخراج فوری این تروریستهای جنایتکار از اقلیم شوند.

وظیفه نیروهای چپ و کمونیست برای سرنگونی جمهوری اسلامی است که برای یک رویارویی پایانی و سازماندهی توده میلیونی ایران، سیاستهای خود را به نقطه تمرکز برای اتحاد همگانی و یک انقلاب به میدان آورند که بتوان شر این جانوران اسلامیِ آدمکش را از دنیا خلاص کرد. باید دوران ریاست جلاد قرن، ابراهیم رئیسی کابوس این رژیم باشد و همچنین آخرین دوران حکومت قتل و ترور و اعدام جمهوری اسلامی.

مرگ بر حکومت تروریستی جمهوری اسلامی !!

هەژار علی پور- ۸ آگوست ۲۰۲۱

………………………

اقلیم کردستان مرکز تروریستهای جمهوری اسلامی!

کمونیستها و چپ ها نباید اجازه دهند که اقلیم کردستان به پایگاه تروریستی نیروهای جمهوری اسلامی علیه احزاب سیاسی ایرانی، فعالین سیاسی و حقوق بشری و همچنین تهدیدی برای امنیت مردم اقلیم کردستان باشند.

اقلیم کردستان تبدیل شده به مرکز تروریستهای سپاه پاسداران، باید حکومت اقلیم را بازخواست و زیر فشار قرار داد. دو حزب دمکرات و اتحادیه میهنی و همچین احزاب اسلامی‌ها همه از آخور دو دولت فاشیست ترکیه و جمهوری اسلامی میخورند و سیاسیون ایرانی در احزاب اپوزیسیون را با چراغ سبز این احزاب یا ترور کرده اند یا ربوده و از زمان استقرار احزاب کرد ایرانی تعداد زیادی را اخراج یا به ایران دیپورت کرده‌ که متعاقبا در ایران زندانی و با شکنجه و اعدام روبرو شده‌اند و نمونه آخرش مصطفی سلیمی و موسی باباخانی بودند.

مردم مبارز و آزادیخواه اقلیم کردستان باید به مماشات و همسویی احزاب ناسیونالیستی اقلیم کردستان با جمهوری اسلامی اعتراض و خواهان اخراج نیروهای تروریستی جمهوری اسلامی از این اقلیم شوند!!
جمهوری اسلامی سرنگون باید گردد.
هەژار علی پور- ۷ آگوست ۲۰۲۱

اینرا هم بخوانید

Hollow operation, Hollow regime- Bahram Soroush

April 15, 2024 The Islamic Republic’s drone and missile attack on Israel was not a …