واکنش فدراسیون فوتبال حکومت به حضور دو فوتبالیست ایرانی در تیم یونانی در مسابقه با اسرائیل

خزعبلات فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی برگرفته از خبرگزاری مهر ضمیمه می باشد.روزنه

مهر:فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی در اطلاعیه ای حضور مسعود شجاعی و احسان حاج صفی در ترکیب تیم پانیونیوس برای دیدار با نماینده اسرائیل را محکوم کرد. روابط عمومی فدراسیون فوتبال در پی حضور دو بازیکن ایرانی شاغل در تیم پانیونیوس یونان در دیدار برگشت مقابل نماینده اسرائیل اطلاعیه ای صادر کرد.در اطلاعیه روابط عمومی فدراسیون فوتبال آمده است:

پیرو مذاکرات متعدد انجام شده با این بازیکنان و علی رغم فشارهای سنگین وارده از سوی باشگاه یونانی، آنها در دیدار رفت در فلسین اشغالی حاضر نگردیده و  این مهم را با پذیرش جریمه های مالی رعایت کردند.علی ایحال درباره حضور این دو بازیکن در دیدار برگشت که شب گذشته به انجام رسید، ضمن محکوم نمودن قاطع اتفاق رخ داده، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در حال بررسی دقیق و کارشناسی همه جانبه ماجرا بوده که بدون شک طی این مسیر می بایست پس از گفت و گوی رو در رو با این دو بازیکن  و لحاظ کردن نظرات قبلی فدراسیون به نامبردگان انجام شود.

بدون شک ورزشکاران پرافتخار ایران زمین همواره نشان داده اند که هیچ علاقه ای به رویارویی با “رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی” حتی در آوردگاه بزرگ المپیک و جهانی نداشته، ندارند و نخواهند داشت و مرام پهلوانی آنان طی سالیان  زبانزد بوده  و اتفاق شب گذشته در خارج از کشور و برنامه های فوتبال فدراسیون بوده است.

——————–

 

رادیوفردا:علی کریمی از بازی مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی مقابل تیم اسرائیلی حمایت کرد

وی در صفحه اینستاگرامش با انتشار عکسی از این دو بازیکن، نوشته است: «آنها فقط تعهد به باشگاه‌شان را انجام داده‌اند و مهم نظر مردم نسبت به آنهاست.

مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی، دو عضو یک باشگاه یونانی به نام پانیونیوس (Panionios) روز پنج‌شنبه در چارچوب رقابت‌های لیگ اروپا، در مسابقه‌ای در آتن در برابر تیم «مکابی تل‌آویو» بازی کردند.

این دو بازیکن در دیدار رفت، در اسرائیل حضور نیافتند، اما پس از آن باشگاه یونانی با صدور بیانیه‌ای از این دو بازیکن خواست به قراردادشان احترام بگذارند.

جمهوری اسلامی ایران در گذشته همواره از مسابقه بین ورزشکاران ایرانی با تیم‌ها و ورزشکاران اسرائیلی جلوگیری کرده است.

در همین حال، تارنمای وزارت خارجه اسرائیل در توئیتر به زبان فارسی نوشته است: «آفرین به مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی که تابوی مسابقه ندادن با ورزشکاران اسرائیلی را شکستند».

 

اینرا هم بخوانید

روزنامه جوان: دختری که از ترس پلیس و به اجبار حجاب می زند، در اولین فرصت، کشف حجاب می کند

روزنامه جوان نوشته:”در نظام تربیتی شایسته تر از انقلاب اسلامی، فرزندان این سرزمین باید به …