وزیر فرهنگ احمدی‌نژاد، از دادگاه صحرایی تا گلایه از روحانی

سایت آوای جنوب: سید محمد حسینی وزیر دولت احمدی‌نژاد در گچساران گفته است: پنج سال از عمر این دولت گذشته است و دیگر حنایتان رنگی ندارد/کار به کجارسیده است که روحانی می‌گوید رئیس جمهور فرانسه دغدغه بیکاری جوانان ما را دارد/این مجلس جز ضعیف ترین مجلس ها از بدو انقلاب بوده است/ اجازه آنها در دست همان فردی است که آنها را در لیست قرار داده.

متاسفانه برخی از دولتمردان ما نیز از اول شعارشان ما نمی‌توانیم بوده است و مشاهده کردید بسیاری از کارهای بزرگ که به دست جوانان این کشور صورت می‌گرفت را تعطیل کرده‌اند و به تعبیر مشاورشان که امروز نیز حضور دارد گفته شد هنر ما در قورمه سبزی و …است.

امروز آنهایی که به دنبال برجام ۲ و سه بودند مشاهده کردند که آمریکایی‌ها به راحتی به تعهدشان عمل نکردند و روز گذشته ترامپ اظهار می‌کند بدون پیش شرط مذاکره می‌کند اما ساعتی بعد شروط می‌گذارد.
وی با بیان اینکه اینها یکبار بر سر ما کلاه گذاشته‌اند اظهار کرد: آزموده را آزمودن خطاست و یادمان نرفته همین آقای رئیس جمهور چگونه از برجام ۲ و ۳ می‌گفت که رهبری جلوی آنها را گرفت.
امروز علی مطهری از دستاورد برجام چه می گوید و مشاهدده می کنیم آمریکایی‌ها برای زیاده‌خواهی خود حدی نگذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه امروز خود اصلاح طلبان و حامیان آنها می گویند باید در ترکیب دولت تغییر ایجاد شود گفت: امروز اگر کاری هم صورت می‌گیرد توسط قرارگاه خاتم و کارهای مردمی است چرا که اینها فقط دنبال بحث‌های سیاسی هستند به طوری که در زلزله مشاهده کردیم معاون رئیس جمهور در اولین اظهار نظر خود از وضعیت مسکن مهر گلایه می‌کند و مشخص است این دولت عرضه و توان ندارد و برخی از آنها نیز از عوامل فتنه۸۸ بوده اند.

ببینید کار به کجارسیده است که روحانی می‌گوید رئیس جمهور فرانسه دغدغه بیکاری جوانان ما را داشته است که این جمله در آینده تاریخ ما یک طنز خواهد بود.
از دولت انتظار داریم با تغییر ترکیب و رویکرد و کوتاه کردن دست سودجویانی که در شرایط اینروزها رحم نمی‌کنند دادگاه صحرایی تشکیل دهد و با اینها برخورد کند.

مگر در این کشور قحط الرجال است که یک عده باید از اول تا امروز مسوول باشند و تنها در دولت احمدی‌نژاد یک چرخش صورت گرفت.
امروز سازمان بازرسی و دیوان محاسبات باید مراقبت کنند و دستگاه قضا نیز باید کاری کند که مردم احساس کنند که در کشور کسانی هستند که مانع می‌شوند.

متاسفانه شاهد هستیم هنوز تحریم‌ها شروع نشده است اما برخی به دنبال منافع خود هستند و برخی نیز دو تابعیتی هستند و خانوداه آنها نیز آن ور است.
وی افزود: این مجلس جز ضعیف ترین مجلس ها از بدو انقلاب بوده است چرا که یک مجلس خنثی است و اجازه آنها در دست همان فردی است که آنها را در لیست قرار داده است و اینها نیز برای اینکه مجدد در لیست قرار بگیرند کاری نمی توانند انجام دهند.

همیشه شاهد بودیم ۳۰ نماینده تهران افراد شاخص بودند اما امروز افرادی نماینده تهران هستند که مشکلات را رها کرده‌اند و دنبال مجوز کنسرت و حضور زنان در ورزشگاه هستند و نظارت را رها کرده‌اند.
وی تصریح کرد: مشاهد کردیم چقدر حضرت اقا در انتخابات هشدار دادند پس ما نیز باید دقت کنیم و آگاهانه و با دوری از مسائل قومی در انتخابات حضور پیدا کنیم و معیارها را در نظر بگیریم.نمی‌شود شما به هر کسی خواستید رای بدهید و پس از آن بگویید چرا رهبری اقدامی نمی کند.

پنج سال از عمر این دولت گذشته است و دیگر حنایتان رنگی ندارد که بگوییذ تقصیر دولت گذشته بوده است و این سوال از شما مطرح می شود هنر شما در این پنج سال چه بوده است به جز رکود و تورم و بعد هم آمار دروغ می‌دهید و با گفتار درمانی جواب می‌دهید که باید گفت مردم واقعیت‌ها را لمس کردند و این عبرتی است برای آینده.یادتان نرفته که می‌گفتند نه تنها تحریم‌های هسته‌ای بلکه همه تحریم‌ها را بر می‌دارند اما نشان دادند کفایت ندارند.

اینرا هم بخوانید

محکومیت نوروز رخداد، کارگر ساختمانی و فعال مجازی به ۳۷ ماه و ۱۸ روز حبس

هرانا:شعبه ۱۰۳ دادگاه کیفری دو دهدشت، در استان کهگیلویه و بویراحمد، نوروز رخداد، کارگر ساختمانی …