پرسش از مینا احدی در باره قطع کمک مالی دولت آلمان به “انجمن اسلامی شیعه آلمان”

انترناسیونال: دولت آلمان کمک مالی سالانه خود که بالغ بر 390 هزار یورو میباشد را به “انجمن اسلامی جوامع شیعه آلمان” تحت عنوان “پیشگیری از افراط گرایی” تمدید نکرد. همکاری و کمک دولت آلمان با این نهاد همواره با مخالفت و اعتراض شما مواجه بوده است. نظر شما در این مورد چیست و چرا دولت آلمان بالاخره این خواست معترضین به این مماشات را اجرایی کرد؟

مینا احدی: انجمن اسلامی جوامع شیعه آلمان، یک نهاد پرورش تروریسم در سطح بین المللی است.  این نهاد وابسته به حکومت اسلامی است و یکی از ابزارها و بازوهای این حکومت در اروپا است. از طریق این مرکز تروریست پرورش میدهند و تعداد زیادی از طرفداران جنبش اسلامی و اسلام سیاسی که شیعه و طرفدار حکومت اسلامی هستند را جمع کرده و با به اصطلاح سازمان دادن مراکز آموزشی و یا دانشگاه و غیره، درس چگونگی انسان کشی و سرکوب مردم را به آنها میدهند. این انجمن در عین حال یک مرکز جاسوسی علیه اپوزیسیون حکومت اسلامی در آلمان و مرکز پاپوش دوزی بر علیه مخالفین است. آخرین نمونه شکایت یکی از دست اندرکاران این مرکز علیه یک فعال سیاسی اپوزیسیون در این کشور بود که دادگاه هنوز ادامه دارد.

مشکل اصلی این بوده و هست که دولت آلمان بدلیل رابطه حسنه سیاسی و اقتصادی با جمهوری نکبت اسلامی، با این نمایندگان حکومت اسلامی نیز مماشات میکند و بارها مقامات بالای دولت آلمان در مراسم عاشورا و تاسوعا و افطار و مسخره بازیهای این چنینی حکومت شرکت کرده و با نمایندگان خامنه ای که مسئولین این نهادها هستند، دست دوستی داده و از حضور و فعالیت این نهادها دفاع میکنند.

یک نکته این وسط در ماههای گذشته پیش آمده و آنهم رشد و گسترش سلفیسم در آلمان و سپس پیوستن جوانانی به داعش و بحثهای گسترده در این مورد و در نهایت حمله دولت آلمان به مراکز سلفیستها، و در این میان گربه رقصانی مراکز وابسته به حکومت اسلامی که با یک پلاتفرمی جلو آمده اند مبنی بر اینکه؛ ما علیه افراطه گری اسلامی هستیم، و ما طرفدار مدارا هستیم، و از این طریق سعی کردند مجددا بودجه و امکانات بیشتر گرفته و سر دولت آلمان را این بار با این ترفند کلاه بگذارند. پشت ماجرا هم اینست که اختلاف بین جمهوری اسلامی ایران و دولت عربستان در اینجا اینچنین معنی میشود و جمهوری اسلامی ایران خود را مدافع مدارا معرفی میکند.

اما اپوزیسیون حکومت اسلامی قوی است و در آلمان ما و تعداد زیادی از مخالفین حکومت اسلامی ساکت ننشسته ایم. ما هم یک جبهه هستیم در مقابل این شامورتی بازیهای وابستگان حکومت اسلامی.

با همین ادعای مقابله با افراطی گری وزارت زنان در آلمان به اینها بودجه ای  برای برگزاری مثلا یک کنفرانس داد که با اعتراض ما روبرو شد. دراین مورد من یک نامه سرگشاده به وزیر زنان وقت خانم بارلی نوشتم و ایشان تویت کرد که به نامه مینا احدی پاسخ خواهیم داد.  یک روز بعد این، وزارتخانه اعلام کرد که بودجه را پس گرفته است و کنفرانس کذایی حکومت اسلامی کنسل شد. این مساله و برگزاری میتینگ در مقابل مسجد وابسته به این مرکز که بارها از طرف مخالفین حکومت اسلامی و ما برگزار شده یک واقعه سیاسی مهم بود که توجه ها را بخود جلب کرده است.

 

طبعا دولت آلمان اکنون تحت فشار ما و بسیاری از سازمانهای مخالف همکاری دولت آلمان با جمهوری اسلامی ایران، و بویژه با اتکا به یک نکته مهم یعنی دخالت فعال این مرکز در سازماندهی مراسم روز قدس در برلین و سر دادن شعار نابودی اسرائیل و دامن زدن به آنتی سمیتیسم در آلمان، اعلام کرد که پرداخت بودجه به این مرکز را تمدید نمیکند. این یک حرکت درست است و ماهم از آن استقبال میکنیم. اما ما خواهان بسته شدن این مرکز و جمع کردن بساط تروریستهای اسلامی وابسته به حکومت اسلامی از آلمان هستیم و این هنوز باید با فشار بیشتر به دولت آلمان متحقق شود.

دولت آلمان سازمانهای اسلامی را بعنوان نماینده مردم به رسمیت شناخته و حتی اینها را در مراکز تصمیم گیری در مورد تدریس برخی دروس در مدارس پذیرفته و با آنها قرار داد بسته و امکانات وسیع مالی و رسانه ای در اختیار این مرتجعین قرار داده است. ما بارها به این سیاست مماشات دولت آلمان اعتراض کرده ایم و کماکان حرف ما اینست که به همکاری و دادن پول مالیات مردم آلمان به نهادهای تروریستی وابسته به حکومت اسلامی و همه سازمانهای اسلامی باید پایان دهید و بساط وابستگان به حکومت اسلامی را جمع کنید. سفارتخانه جمهوری اسلامی را ببندید و از خواست سرنگونی این حکومت که خواست مردم ایران است، دفاع کنید.

انترناسیونال 811

اینرا هم بخوانید

دهان شماها را باید گل گرفت! و این امر زنان است!

حسین نژاد استاندار خراسان شمالی: «به این زنها رو بدهید کل کشور را تصرف میکنند.» …