پلدختر،گل‌ و لای به سقف خانه‌ها رسید/ پتو، لباس و غذا؛ مهم‌ترین نیاز سیل‌زدگان

گزارش میدانی فارس از سیل پل‌دخترگل‌ و لای به سقف خانه‌ها رسید/ پتو، لباس و غذا؛ مهم‌ترین نیاز سیل‌زدگان

یک روز پس از وقوع سیل بی‌سابقه در پل‌دختر، گل‌ و لای فراوان چهره شهر را تغییر داده و در بسیاری از مناطق تا سقف خانه‌ها پر از گل شده و این در حالی است که بسیاری از سیل‌زدگان نسبت به روند امدادرسانی پس از سیل نیز گلایه‌هایی دارند.

گل‌ و لای به سقف خانه‌ها رسید/ پتو، لباس و غذا؛ مهم‌ترین نیاز سیل‌زدگان

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس به پل‌دختر، یک روز پس از وقوع سیل بی‌سابقه در استان لرستان شهرستان پلدختر وضعیت بسیار بحرانی داشته و بسیاری از شهروندان پلدختریگرفتار مشکلات عدیده شده‌اند.

به گفته شهروندان شب گذشته برخی از شهروندان محاصره در سیل شب را روی پشت بام منازل سپری کردند.

شهروندان از دیر رسیدن نیروهای امدادی به شدت گلایه دارند و می‌گویند در ساعات اولیه سیل فقط نیروهای مردمی به کمک سیل زدگان آمدند.

مسوولان دیر رسیدن بالگردها به پلدختر را به خاطر شرایط سخت و نامساعد جوی و عدم امکان پرواز در روز دوشنبه تا صبح سه‌شنبه اعلام کرده‌اند.

در حال حاضر سطح آب در معابر پایین آمده اما آنچه از سیل به جای مانده گل و لای بسیار زیادی است که بسیاری از واحدهای مسکونی تجاری و اداری را از بین برده و در برخی جاها نابود کننده بوده است.

شدت و حجم سیل به اندازه‌ای بوده که زیرساخت‌های شهری پلدختر را از بین برده است.

در حال حاضر برق، گاز و آب مناطق سیل زده قطع بوده و با وجود اعلام قبلی مبنی بر وصل شده ارتباط مخابرات و تلفن همراه در پلدختر اما این مشکل کماکان پابرجاست و تنها در ساعات محدود و برخط مناطق امکان برقراری تماس وجود دارد.

اینرا هم بخوانید

۴ نفر از جانباختگان و مصدومان حادثه انفجار گاز آبادانان؛ کارگر مخابرات بودند

جانباختگان و مصدومان حادثه انفجار لوله گاز در محمدشهر آبدانان؛ کارگران بخش خصوصی شرکت مخابرات …